úterý 28. dubna 2015

Potraviny, suplementy a pomocníci v mém jídelníčku :)

Ahoj vám všem,

dnes jsem se rozhodla, že vám představím nějaké potraviny, které často používám a také nějaké pomocníky, které mi zpříjemňují dietku :)

 takový menší nákup: ovesné vločky používám nejčastěji z Lidlu, jsou super jemné a chuťově jsou opravdu výborné
rýžové vločky instantní zařazuji do dnů s vyššími sacharidy a pro zpestření jídelníčku
jáhlová kaše od Nominy je skvělá chuťově a rychlá na přípravu
perníkové koření ze zdravé výživy nesmí chybět, oblíbila jsem si ho kvůli jeho výrazné chuti
pohanková krupice Šmajstrla mi vyhovuje tím, že není úplně jemná a sypká, ale trochu hrubší a chuťově je skvělá
Chia semínka jsem začala používat teprve nedávno a používám je hlavně pro zvětšení objemu kašiček :D
rýžová mouka má u mě premiéru, ale není tak úplně pro mě, ale pro mého přítele, až mu budu péct nějaké dobroty :)

 Čajík a káva Oxalis: tuto značku čajů a kávy jsem si doslova oblíbila. Čaje jsou výborné, tenhle obzvlášť. Přichuť malina a máta u mě zatím vítězí :). A kávička, čertvě mletá s příchutí vanilky je také boží :) Každé ráno si dopřávám pořádný džbánek tohoto úžasného čaje a hrnek této výborné kávy :)

 Opět útok na zdravou výživu: psyllium Dr.Popova používám kvůli zvětšení objemu kašiček a hlavně pro jeho zdravé učinky a také je skvělým pomocníkem při zažívání :)
káva Oxalis bílý nugát je výborná, čerstvě mletá káva. Chuť této kávy je stejně dobrá jako výše uvedená vanilka :)
perníkové koření skvělá záležitost, určitě vyzkoušejte, pokud jste ještě neozkoušeli

 nákup ve zdravé výživě a na eshop.aktin.cz : The protein works zero syrupy s příchutí čokoláda a maple syrup. Čokoláda mi moc nechutnala, a do budoucna ji už objednávat nebudu, ale zato maple syrup naprosto boží a vynikající :) A do dietky ideální pomocník :)
The protein works flapjack byl dobrý,ale nebyla to úplná bomba, kterou jsem očekávala. Do dietky pro mě nevyhovující, ale na cheat day nebyl špatný, ale na mě až moc přeslazený .)
flapjack pekan luxusní záležitost s kousky pekanových ořechů. Určo doporučuji, pro mě do dietky ne, ale vždy se na něj těším při cheatu :)
Zelený čaj Oxalis tentokrát příchuť čokoláda a pomeranč. Tato kombinace zeleného čaje, čokolády a pomeranče mi chutnala, určitě doporučuji vyzkoušet :)
Flavdrops od myprotein s příchutí vanilka. Těchto ochucovadel mám doma celkem dost a vanilka mě úplně neoslovila, ale neříkám, že je špatná. Určitě do kaše pár kapek nebo do kávy bude fajn :)

 Musclesport zásobička: Multivitamín nesmí chybět, při dietce je potřeba doplnit vitamíny
BCAA rozpustné ve vodě s příchutí grep mají super chuť, nejsou cítit uměle a skvěle se rozpouští. Vychlazené z ledničky jsou osvěžující a nejlepší :) BCAA užívám 10g před tréninkem a 10g těsně po tréninku než si jdu šlapat kardio
protein s příchutí lískový ořech a černý rybíz s jogurtem na vyzkoušení jako dáreček. Oba jsou skvělý jak chuťové tak i rozpustností. Chuť je krémovitá s kouskama ořechů a v případě příchuti černého rybízu i kousky ovoce. Tyto proteiny obsahují velké množství bílkovin a naopak málo sacharidů a tuků. Takže pro mě do dietky super :)

 Sýr z Kauflandu plný bílkovin s minimem tuků a bez sacharidů. Tento sýr chuťově připomíná olomoucké tvarůžky, ale ještě bych řekla, že je o dost lepší. Velké balení 200g vyjde na 39,90,- Takže nejen super cena, ale i super chuť a ještě lepší složení :)

 objednávka z eshop.aktin.cz : The protein work zero syrup s příchutí Blueberry mě opravdu mile překvapil. Nemusím moc tyto ovocné příchutě, ale k tomuto se budu vracet pravidelně, hlavně ke značce TPW. Večer do tvarohu je přímo boží :). Za mě palec nahoru :)
walden farms pancake zero syrup ozkoušená klasika, která nikdy nezklame :). Ale, abych pravdu řekla, tak u mě vítězí víc firma The protein works, ale pancake od Walden Farms je také super :)
my bar zero od myprotein jsem ještě nezkoušela. Vždy, když připravuji jídlo na další den, tak na ně zapomenu, ale slibuji, že vyzkouším a dopíšu jak mi chutnaly :). Zvolila jsem příchuť karamel+arašídy a mandle+vanilka. Koupila jsem si je, protože mě zaujaly jejich hodnoty. Obsahují hodně bílkovin a minimum sacharidů a ten tuk také ujde :). Takže možno zařadit i do dietky :)

Makro nákup: tekuté bílky mi vyhovují konzistencí, kterou mají tekutou a netáhne se. 
šmakoun uzený je výborný, hrozně moc mi připomíná uzený sýr a ten já miluji :)
šmakoun s příchutí hlíva ústřičná je můj nejoblíbenější, není z něho cítit umělá chuť a houby mám ráda, tak není co řešit :)

A to je dneska ode mě vše :). Doufám, že jsem vás inspirovala, a že pokud váháte nad nějakou koupí něčeho, tak jsem vám i trochu pomohla v rozhodování :).

Přeji hezký den, vaše Martina :).

2 komentáře: