úterý 5. května 2015

Food Inspiration 10 :)

Ahojky,
tak vás tu opět všechny zdravím již s desátým dílem food inspiration :) Dnes to bude od všeho něco, nějaké snídaně, svačinky, obědy a večeře. Fotek se mi nahromadilo celkem dost, tak doufám, že se třeba i inspirujete a něco dobrého si uvaříte :)

Snídaně: ovesná kaše(50g vloček) vařená s cuketou, chia semínky a perníkovým kořením, doplněná o tvaroh a pancake Walden Farms syrup a k tomu kousek cuketové buchty také s tvarohem :)

snídaně: opět ovesná kaše(50g ovesných vloček) s cuketou a chia semínky s pancake Walden Farms syrupem

snídaně: tentokrát to byla rýžová kaše(70g rýžových instantních vloček) s chia semínky a opět Walden Farms pancake syrupem :)

snídaně: tak trochu jiná :D cheat snídaně před Spartan race v Liberci :). Tvaroh, müsli, kešu oříšky a kešu máslo z Marks and Spenceru :) Máslíčko je hodně luxusní :)

svačina: cuketo-vločková palačinka s bílky, navrch jsem dala rozmíchaný tvaroh s Flavdrops maple syrup a polila jsem to proteinem rozmíchaným ve vodě :) Výborná svačinka :)

svačinka: cuketovo-vločkové lívanečky přelité pancake Walden Farms syrupem a posypané skořicí :). Bylo to výborné, určitě budu dělat častěji :)

večeře před spaním: tvaroh se zero syrupem od The Protein Works s příchutí Blueberry, výborná kombinace :). Tento syrup jsem si zamilovala :)

krabičkování, když jedeme s přítelem na výlet:  
zeleninka
 květáková buchta pro mě na sváču
celozrnné bagetky s vajíčkovou omeletou a baby špenátem pro přítele
šmakounovo-bramborové karbanátky s brokolicí pro mě na oběd
omeletka z bílků, se žampiony a baby špenátem + racia pro mě na sváču
těstovinový salát s kuřecím masem a zeleninou pro přítele:)

krabičky do práce:
oběd: rýže, kuřecí maso a brokolice
svačina: cuketovo-vločkové lívanečky
2.svačina: míchané bílky se žampiony, byby špenátem a olomouckýma tvarůžkama + racia

svačinky: květákovo-proteinový chlebíček, hodně výborný na sváču nebo i na snídani :)
 Recept je jednoduchý: 260g uvařeného květáku, 3bílky, 1vejce, proteinový prášek, skořice, perníkové koření a lžičku prášku do pečiva já dala bez fosfátu :) vše jsem rozmixovala a dala péct do formy cca na 180°C cca 30 minut. Samozřejmě množství si můžete upravit podle sebe :). Originální recept najdete na stránkách Healthy lifestyle CZ

svačinka: výborná my bar zero tyčinka od myprotein s příchutí karamel+peanut a ještě jsem měla vanilkovou s mandlemi a taky výborná. Jedna lepší než druhá. A složení je víc než pěkný na celou tyčinku 65g přijde 20g bílkovin, 2,6g sacharidů a 6,2g tuku :)

snídaně: jáhlová kašička(70g jáhlové instantní Nomina) s chia, tvarohem a Walden Farms zero pancake syrupem :)

svačina: racio chlebíky se šunkou, bílky a zeleninou

večeře: basmati rýže s hlívovým šmakounem a zeleninou


 snídaně: pohanková kaše(70g pohankové krupičky Šmajstrla) s chia semínkama a myprotein zero syrupem a k tomu zelený čaj a vanilková káva Oxalis :)

 snídaně: opět pohanková kašička s myprotein zero syrupem

 snídaně: ovesná kaše s chia, cuketou a tvarohem

 snídaně: rýžová kaše(70g rýžových vloček) s chia a myprotein zero syrupem, k tomu čaj a káva Oxalis

víkendový obídek: šmakounovo-bramborové karbanátky s brokolicí a vařeným bramborem ve slupce. Karbanátky jsou naprosto luxusní, chutnají tak trochu jako bramboráčky :)
Recept: 50g šmakouna uzeného nastrouhat nahrubo, 50g šmakouna najemno, bramboru nastrouhat, přidat česnek, koření a jedno vajíčko a vmíchat malé růžičky brokolice a péct na pečícím papíře v troubě cca 15minut na 180°C

To je z dnešního Food Inspiration vše, přeji krásný den Vaše Martina :)










8 komentářů:

  1. Takové porcičky??:O Při tvém výdeji se divím, že nejsi už průhledná:( a čemu prosímtě říkáš cheat na snídani před Spartanem? Vždyt je to jako pro vrabečka a ani nezdravého nemáš vůbec nic.. o.O víš co je vůbec cheat?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas. V.

      Vymazat
    2. vím co je cheat :) samozřejmě jsem to doplnila v autě ještě o 300g milku a další dobroty, večer s přítelem kebab atd :) jen jsem to nedokumentovala :)

      Vymazat
    3. možná se to zdá a fotky zkreslují, ale jídla na předsoutěžní dietu mám dost :) cca 150g-200g sacharidů a 100g-150g bílkovin :)

      Vymazat
    4. a hlavně já cheat beru jako den, kdy si dám vše na co mám chuť a co v předzávodní dietě nejím, a je jedno jetsli je to zdravé nebo nezdravé..prostě jím na co si zrovna vzpomenu, že bych si dala..Každý to má jiný :) Ale nikomu jeho názor neberu :) já jsem takhle spokojená a šťastná a to je snad hlavní ne? :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Inspirativní super krásné.

    OdpovědětVymazat