neděle 5. dubna 2015

Můj skvělý víkend, aneb trochu povídání, pár foteček a nějaké to porovnávání :)

Krásnou neděli vám všem :)
 Dnes jsem se rozhodla, že vám napíšu trochu jiný článek než obvykle :). Chci se s vámi podělit o můj krásně prožitý vikend, hlavně tedy sobotu. Pro ostatní možná běžný víkend, ale pro mě něco, co neprožívám každý den.
 Blížil se víkend, a na sobotu mi vyšel rest day a zároveň i cheat day. Takže super kombinace :). Představa, ze nemusím vstávat, nemusím řešit trénink a ani gramáže mých jídel, byla úžasná. Samozřejmě vše spojené s přípravou na soutěž mě baví a to moc, ale občas potřebuji vypnout a užít si den, jako každý druhý z vás.
  Nastala sobota a já si šla dát snídani, kterou jsem nemusela vážit, jen jsem prostě jedla a jedla, dokud jsem nebyla plná...ach ten pocit je neuvěřitelný.. :D pak jsem musela na 3hodiny do práce, ale to mi den nezkazilo, venku krásně a moje práce mi nevadí a s milkou oreo mi to celkem uteklo :D A o to lepší byl návrat domů, kde na mě čekal oběd od mého přítele. Měla jsem hovězí maso, pečené brambory, domácí česnekový dip a zeleninový salát. Bylo to tak strašně moc dobré, že jsem vám to ani nestihla vyfotit :D.
  Po obědě byl chvíli odpočinek a pak jsme si s přítelem udělali výlet do Teplic do zámecké zahrady, kde jsme se jen tak procházeli, drželi za ruku a povídali si :*. Bylo to úžasné. V týdnu na sebe moc času nemáme, to většinou řešíme jídlo a cvičení a jednou za 14dní máme pracovní i víkendy. Takže jsme si to teď hezky vynahradili a užili  :).
 Po krásné procházce jsem šli trochu prasit do KFC s twistrem :D Toho jsem neměla ani nepamatuju a bylo to vynikající :D
 Po twistru jsme chodili po obchodech, než nám trochu slehne, protože jsem měla ještě zálusk na dortik a horkou čokoládu :D. Nákupy dopadly tak, že jsem si koupila super basketbalový dres na cvíčo, do kterého mě uvrtal přítel(bývalý baskeťák) :D. Ale mám z něj radost a mohlo se jít v klidu na kafíčko :D. Přítel si dal jako vždy presso a já jela ve velkým. Horká čokoláda a cheesecake :D Jeeee to byla mňamka :).
  A když už ten den byl takhle super, tak jsme se rozhodli, ze si uděláme ještě výlet do Litochovic za našima, protože je trochu zanedbávám nedostatkem času, jsem fakt hrozná :(. Návštěvou jsme je samozřejmě potěšili :)

Den se blížil ke konci..doma jsem si ještě dopřála zbytek oreo milky a koláče, který mi zbyl od snídaně. S přítelem jsme ještě dělali srandy před zrcadlem a pózovali jsme a fotili se :D a pak jsem usnula asi tou únavou z jídla ;) ale celá šťastná, že to byl super prožitý den :)

 No a teď už mám po snídani plnou bílků a jde se makat :) dnes nožky, zadek a kardio. JUPIIII těším se na trénink a na tvrdý režim :)
Miluji to co dělám, ale jednou za čas i já ráda vypnu a užívám si nicnedělání a dobrého jídlo :)

Mějte krásnou neděli a mějte radost i z maličkostí, pak je ten život hned jednodušší a krásnější ;)
Moje cheat snídaně: mrkvovo-jablečný koláč s ovesnými vlockami a ořechy +arašídové máslo 
Maminčino velikonoční linecké cukroví

Shrnutí mého volného a skvělého dne :)
Moje aktuální záda ze soboty :)
Trochu toho porovnání :)
Další porovnávání :)
A nakonec moje dnešní snídaně :)

6 komentářů:

  1. Tak to se mi hooodne libi!!! Take jdu do diety jidla uz bylo hodne a fotky plne ovoce a zakusku na instagramu mne irituji tak se tesim jak budes pridavat inspiraci. Ja mam nastavena trosku easy makra od trenera a to 140g bilkovin 165g sacharidu a 30g tuku ale i tak je to pad z mych 2000 kcal :-D prispivej prispivej!! :) ja mam dnes rest tak si taky dopravam! Krasne velikonoce

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem ráda, že se ti to líbí :) to máš hezky nastavené, to bude celkem pohodička :) určitě to zvládneš :) užij si rest a také přeji krásné Velikonoce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super pozitivni clanecek, krasa :) mohla bych se zeptat, jak asi casto si dopravas takovy cheat day? Diky, Eliska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eliško , dekuji moc :) to víš, člověk se musí radovat z maličkostí a být pozitivní je lepší, než se pořád něčím nechat naštvat atd. Dříve jsem byla děsný nervák a pořád se mi něco nelíbilo, ale teď jsem vše přehodnotila a život je hned krásnější :) teď mám cheat jednou za 14 dni o víkend,a le musí mi zrovna vyjít i volný den bez cvíča, a když ne tak třeba až za 3 týdny. Ale postupem času a jak se bude blížit soutěž, tak režim bude tvrdší a přísnější :)

      Vymazat
    2. A ma to nejaky specialni duvod, ze s takovym cheat dnem cekas az na rest day nebo sis to proste jen tak stanovila? :)

      Vymazat
    3. Mám to takhle nařízené od trenéra, protože v tréninkový den mam sacharidy na minimu a v netreninkovy jich mam víc a další důvod je, že trenér chce, abych o cheat totalne vypnula a uzila si den mimo fitko s jidlem atd.

      Vymazat