středa 15. dubna 2015

Food inspiration, aneb kašičkový speciál 7 :)


Ahojky, všechny Vás zdravím a jsem ráda, jak se mi to krásně rozrůstáte a vážím si a děkuji každému z Vás, co mi fandí a podporuje :) Jste super a já za to děkuji :)
  Dlouho jsem nenapsala žádný článek, tak vám sem přidám jídlo z uplynulých dní. Rozhodla jsem se napsat dva články na jídlo, teď to bude jen o kašičkách :). A brzy se s vámi podělím i o nový režim, který mě bude čekat každým dnem :) Ani nevíte jak se těším, mám ráda změny v jídlei v celkovém režimu a hlavně se vždycky těším na změny mého těla, který snad dorazí :)

Jídelních fotek se mi opravdu nakupilo celkem dost, tak vás dneska trochu zahltím a rozdělím na dvě části :) Občas vyfotím i jídlo mého přítele, tak vám to sem také dám, přeji jen má trochu lepší snídaně co se týká variací .)

Moje ovesná: 70g ovesných vloček, 5g holandského kakaa + tvaroh
Kašička mého přítele: ovesná kaše s kakaem, bánánem a müsli (vařená v mléce)
Moje ovesná s perníkovým kořením a karobem, na to tvaroh  asyrupy od TPW :)
Opět kaše přítele: ovesná vařená v mléce s grankem, banánem a jahůdkama :)
Moje výborná kašička z pohankové krupice od Nominy, s tvarohem, skořicí a zero syrupem TPW :)
Přítelova ovesná s Grankem a banánem a moje placka z bílků a holandského kakaa :)

Svačina v práci ve vysokosacharidový den: ovesná kaše s tvarohem, holandským kakaem a zero syrupem TPW :)


Doufám, že se vám moje kašičky líbily :) Krásný den přeju :)

Žádné komentáře:

Okomentovat