sobota 18. dubna 2015

Takové to nedělní povídání :)

Krásné nedělní ráno přeji.

Já už od 5hodin nemůžu spát a tak si tu užívám cheat snídani(müsli, tvaroh, ořechy, alpro sojové mleko a peanut butter). Vždy, když mám cheat, tak nemůžu dospat :D Doufám, že nejsem jediný blázen :D

Když jsem začala psát tento blog, tak jsem si řekla, že budu přidávat jen pozitivní a motivační příspěvky plné skvělého low carb jídla a že vše bude jen krásný a sluníčkový.
 Ale.. Ten, kdo sleduje i moji FB stránku Lifestyle by Martina, tak ví, že jsem měla včera pořádnou krizi..Řekla jsem si, proč se k tomu nepřiznat? Proč vám mám lhát, jaký byl včera super den, když byl totálně, pro mě, nejhorší, co jsem snad kdy mohla mít. Já vím, bude hůř, ale na to teď nemyslím :).
 Ráno bylo fajn, s přítelem jsme byli ve městě, něco jsme si pokoupili. Jupiii mám nové fitnessové botky a vybrané botky Air Max :). Pak jsme jeli k rodičům na návštěvu a tam to začalo..deprese, hlad, demotivace, únava a šílené vyčerpání. Takový stav jsem doposud nepoznala..Byla jsem bez nálady a totálně otrávená..Návštěvu jsem si ani neužila a jeli jsme domů, to bylo jediné, co jsem si v tu chvíli přála. Ještě, že mám toho nejbáječnějšího a nejlepšího přítele, který to semnou zvládnul :). Protože stav, kdy jsem brečela a ani nevěděla proč a nevěděla co chci atd., by jen málokdo takhle zvládnul, tak jako ten můj :)
 Na večer jsem měla naplánovaný trénink s trenérem, ale bohužel ani to mi ten den nevyšlo. Protože byl v Praze na nominaci a nestíhal se vrátit zpět na můj trénink. A najednou jsem zase brečela a byla jsem demotivovaná jako nikdy.

A dost, řekla jsem si, že se hned musím probrat a jít makat, celá rozladěná jsem sedla do auta a jela na trénink. Do sluchátek naladila moji motivační hudbu a jela jsem naplno, jela jsem tak, jako, kdyby to měl být můj poslední trénink a ja do toho dala maximum. Při představě, že by to měl být můj poslední trénink, co jsem si řekla jako motivaci, se mi vrhaly slzy do očí. Váhy lítaly, pro mě, maximální. Trénink to byl nejlepší za celou dobu, co makám, to vše jsem zakončila kardiem a v 19:00 jsem se vrátila domů s úsměvem a opět namotivovaná jako blázen :).

Večer jsme si s přítelem zpříjemnili komedií v telce a byl to hezký konec dne :).

A proč vám to píšu? To abyste si nemysleli, že příprava na soutěž je procházka růžovým sadem, že je vše jen krásné a pozitivní. Bohužel, nebo možná i bohudík to tak není. Je to těžká dřina, odříkání a makání i když vám není zrovna nejlépe. Ale tohle na tom všem miluji nejvíc. Mám ráda disciplínu, těžkou dřinu a to vše kolem toho. A moje moto, že vítězí jen ten nejsilnější tu platí a já se tím řídím :)

Takže dnes mám v plánu rest day a cheat day, který si užiju. Dopoledne si půjdeme s přítelem a kamarádem zaběhat na jeden krátký závod 5km, kde jsou vždycky super lidičky a příjemná atmosféra a pak pofrčíme na nějaký dobrý obídek a kávičku :)

Doufám, že jsem vám svým článkem neznepříjemnila neděli a nedemotivovala vás, to bych opravdu nerada, ale jen jsem vám chtěla říct pravdu a ne vám něco nalhávat.

Přeji krásnou neděli, vaše Martina :)

Moje dnešní cheat snídaně; )

Žádné komentáře:

Okomentovat