středa 15. dubna 2015

Food inspiration 8 :)




Ahojky,
dnes vám zdravím již podruhé a to s pokračováním Food Inspiration :) Teď to budou pro změnu spíše obědy, večeře a sem tam nějaká svačinka :)

Moje hrozně moc oblíbená vysokosacharidová večeře: 200g brambor vařených ve slupce, 200g šmakouna hlívu ústřičnou a zeleninka
 svačinka v podobě míchaných bílků se šunkou a žampionama :)
 jedna snídaně se mi sem vloudila: racio chleby 4ks, vejce na měkko, a bílkové pusinky :)
 výborná večeře: moje zeleninové lečo(půl rajčete, kousek cibule, paprika, tuňák místo klobásky a olomoucké tvarůžky navrch :)
 svačinka: spíše trhanec než omeletka z bílků se šunkou, bílou ředkví a okurkou :)

 
večeře: moje klasika ve vysokosacharidový den 

oběd v práci z krabičky: rýže 100g jasmínové, 150g kuřecích prsou a brokolice
oběd: 150g kuřecích prsou, 4 racio chleby, brokolice a žampiony
bílkové pusinky :)

snídaně: moje cheat výborná snídaně, hromada arašídového másla a mrkvovo-jablečný koláček :)

nedělní obídek: 150g kuřecího masa, zeleninový salát a racio. Přítel mi chtěl racíka ukrást, ale ubránila jsem ho :)
oběd: opět kuřecí maso, brokolie a racio
večeře: racio v bílku s olomouckýma tvarůžkama, zeleninový salát s tuňákem :)


Copak si uděláte dneska vy k jídlu?  Já mám dnes klasiku kuře s brokolicí :) Brokolici bych mohla jíst nonstop, máte to taky s nějakou potravinou stejný?

Mějte krásný sluníčkový den, vaše Martina :)

1 komentář: