pátek 24. dubna 2015

Můj nový stravovací režim od 21.4.2015 :)

Ahoj vám všem :)

Jsem tu, abych vás opět seznámila co je u mě nového a pochlubila se, že mám nový režim, který mi maximálně vyhovuje a jsem za něj šťastná.
V pondělí jsem měla trénink s trenérem a trochu jsme zkontrolovali jak to jde. Kdo mě sleduje tak ví, že teď jsem cca měsíc přijímala sacharidy v tréninkový den jen ve formě racio rýžových chlebů (12racio na den a ani o kousek víc) a v netréninkový den jsem měla sacahridy navýšené a mohla jsem rýži, brambory i vločky.
  Kontrola dopadla dobře, tuky šly dolů a svalová hmota se začala zkvalitňovat, což jsem neskutečně šťastná, protože tuku mám na sobě stále dost, bohužel. Ale nebudeme smutnit, do listopadu to vysekám co to půjde :).

Tak jsme se dohodli, že teď to necháme mírnější a od června trochu přitvrdíme :) Samozřejmě, už se těším na červen :).

A jak to mám momentálně?
Tréninky mi zůstaly stále stejný 4+1 ( každý den mám jinou partii a 5.den mám volníčko). Kardio mi zůstalo vždy po tréninku 30minut, zatím to tak zůstane a později bude i kardio ráno nalačno.
Jídlo se mi upravilo, do jídleníčku se mi vrátila rýže, brambory, vločky, šmakouny apod. Jupíí teď s jídlem kouzlím co to jde :)
V tréninkový den mám 150g sacharidů a bílkovin méně 100g a tuky držím na minimum a v netréninkový den mám sacharidy 200g a bílkoviny max.150g a tuky také minimum.
Ze suplementů mám BCAA(10g před a 10g po tréninku) a teď i občas protein, který jsem dostala od trenéra, který neobsahuje cukry a skoro žádné tuky. Dále užívám dvakrát denně multivitamín a před tréninkem vitamín C+hydroxycut, to je zatím ze suplementů vše :).

Mám ráda změny, takže se těším co si vždycky můj trenér na mě vymyslí a jak tělo na změny bude reagovat. Cheat day mám mimochodem naplánovaný až na moje narozeniny což je 23.5. :) Takže za měsíc by nějaké změny mohly nastat :).

Každopádně, bych nerada, abyste si z mého stravovacího režimu brali příklad, to určitě ne. Každé tělo je jiné a každýmu sedí jiné hodnoty. Tohle mi setsavuje můj trenér a mám to přesně sobě na míru. Hlavně tohle je předsoutěžní režim, nikoliv zdravý životní styl. Hodně lidí mi psalo, že je zajímá jak teď jím, tak proto jsem vám sepsala tento článek :) A do večera vám ještě napíšu jeden a to zdokumentované jídlo za poslední týden :).


 moje suplementace od Musclesportu :)
ukázka, jak trávím volné víkendy, když zrovna nevařím a nejsem ve fitku :) 

 Mějte se krásně a brzy se zase ozvu, vaše Martina :).

1 komentář:

  1. Když už teď držíš tuky na minimum a závody jsou až v listopadu, uvědomuješ si jak si ničíš tělo ?? Ty jako žena kvůli hormonům potřebuješ tuky .. Předpokládám, že si malá takže 150g sacharidů ti vytýkat nebudu, ale ty tuky .. Teď to máš nastavené jako bys šla už za 2 měsíce a ne za 6 .. K.

    OdpovědětVymazat