pátek 24. dubna 2015

Food Inspiration 9 :)

Ahoj, dnes již podruhé :)

Jak jsem vám odpoledne slíbila, tak dnes jsem pro vás připravila ještě jídelní inspiraci za poslední týden :). Foteček se mi docela nastřádalo dost, tak vás třeba inspiruji, když nebudete vědět co si na víkend přichystat do krabiček :)

 svačinky do práce: racio chlebíky se šunkou a zeleninou
obídek: rýže, kuřecí prsa a brokolice nesmí chybět

 svačinky: bílková omeletka se šunkou a zeleninou
bílková omeletka s baby špenátem, šunkou a zeleninou 
bílková omeletka opět se šunkou a zeleninou :)

  výborná cuketová buchta podle receptu od Verči Wisiorkové :) 
Já dala 70g vloček a jednu malou nastrouhanou najemno cuketu to vše jsem projela tyčovým mixérem. Pak jsem dala 1bilek, 15g proteinu, 1 lžičku prášku do pečiva, holandské kakao, perníkové koření a kápla jsem pár kapek flavdrops a pekla v troubě cca 180-200 stupňů cca 20 minut

večeře: míchané bílky se žampiony, baby špenátem a olomouckým tvarůžkem + racio
zelenina s restovanými žampiony, racio obalené v bílku a olomoucké tvarůžky

snídaně: jáhlová kašička s chia semínky a tvarohem
ovesná extra kakaová kašička s chia a tvarohem
jáhlová kašička s chia, flavdrops a tvarohem

Dobrou chuť vaše Martina :)




Žádné komentáře:

Okomentovat