sobota 28. března 2015

Food inspiration 6 :)

Ahoj,

máme tu krásnou slunečnou sobotu, za chvíli se nám blíží Velikonoce a moje food inspiration je dnes hodně zaměřená na vajíčka, hlavně tedy na bílky, asi tím, že se blíží Velikonoce, mám potřebu je stále jíst :D Ne není to tím, je to tím, že jsem v dietě a bílky jsou taková moje záchrana a vymýšlím různé varianty jak si je zpříjemnit :)

dnešní snídaně byla úžasná: 4racio rýžové chlebíky, jendo vejce na měkko a výborné bílkové pusinky s flavdrops bílou čokoládou :) A kt omu pitný režim od značky Oxalis :)
odpolední svačina: bílky, 10g sýr madeland fitness a 50g šunky 96% masa a nějaká ta zeleninka
odpolední svačina: omeleta z bílků plněná šunkou
snídaně ve vysokosacharidový den: 80g pohankové krupičky ve vodě, s tvarohem, karobem a zero syrupem TPW příchuť maple syrup :)
další snídaně ve vysokosacharidový den: 80g špaldové krupičky ve vodě s karobem, tvarohem a zero syrupem 
Páteční večeře: tunáková pizza se špenátem, žampionama a olomouckýma tvarůžkama
ukázka mého nízkosacharidového dne při 100g sacharidů:
Snídaně: 1vejce a 4 racio (10,63g S, 32,6g B a 7,7g T)
Sváča: skořicové pusinky ze 100ml bílků ( 11,1g B, 0,7g S a 0,1g T)
Oběd : 150g prsou+4racio ( 33,26g B, 32,48g S a 2,4g T)
Sváča: omeleta z 80ml bílků a 50g kuřecí šunka 96% (18,9 g B, 0,58g S a 1,16 g T)
Večeře: tuňák ve vlastní šťávě 100g, 4 racio chleba obalené v 50ml bílku a 100g olomouckých tvarůžků+zelenina ( 66,7 g B, 32,45g S a 2,25g T)
Celková hodnota za den je 140,6 g B, 99g S a 13,6g T.

Přeji vám dobrou chuť a hezký sobotní den vaše Martina





4 komentáře:

  1. Ahojky,nasla jsem tvuj blog a zajimalo by mne kolik ted vazis? Prijde mi tech 100g sacharidů vcelku malo proto se ptam :) vsimla jsem si ze cvicis 4+1 znamena to tedy ze mas 4dny prijem 100g sacharidu a 5.to jakoby "nacukrujes"? A zvednes tuky kdyz mas "jen" 100? Promin ze se tak ptam :-D Kacka S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, děkuji za otázku :). Jde o to, že jsem v přípravě na závody a ta se od běžného zdravého životního stylu dost liší. Ano teď když trénuji tak mám 100g sacharidů, bílkoviny co nejvíc a tuky mám do 15g. Když necvičím mám 250g sacharidů, max.150g bílkovin a tuky stále 15g. Určitě tak málo tuků a sacharidů pro normálního člověka nedoporučuji, je to jen předzávodní režim. Teď mám kolem 56kg, jsem dost zatučněná. S trenérem pracuji od konce ledna, tak to musíme nějak dát do kupy, ať to na podzim trochu vypadá :)

      Vymazat
    2. No ja jsem taky hodne zatucnena (mam 22kg tuku na sobe a pekac buchet ani nahodou) a kdyz jsem ze stravy vyradila tuky dost jsem jich pribrala ale asi na kazdeho pusobi neco jineho :) vazim stejne a mam 120g bilkovin 120g sacharidu a 50g tuku (v diete) chtela bych aby ten tuk sel aspon na 7-8kg a pak vratim trosku sacharidu a budu udrzovat :) tesim se na dalsi clanky :)

      Vymazat
    3. 50g tuku je pro tebe správný, určitě neubírej, i ty sacharidy si tak nech, ale třeba bych v netréninkový den přidala sacharidy aspon na 200g a bílkoviny dala na 100g :) děkuji moc, určitě brzy zase nějaký článek napíšu :) mám i FB LIFESTYLE BY MARTINA , kdybys chtěla, tak můžeš juknout :)

      Vymazat