pondělí 1. června 2015

Takové to povíkendové povídání.. :)

Ahoj,
všechny vás tu zdravím a mám pro vás dneska takový ten povídací článek :)

Tento víkend byl ve znamení tvrdých tréninků, ale zároveň i regenerace a odpočinku.

V sobotu jsme šli s přítelem společně po delší době do fitka, vždycky se na takové tréninky těším. Za prvé, proto, protože mi může přítel tak trochu pomáhat a tím pádem zvedám větší váhy a ještě dnes tak pěkně cítím zadek a nohy. Za druhé jsem celkem předváděcí tip člověka a baví mě, když mu můžu ukázat, jak tvrdě makám :D :D
 Po skvělém a náročném tréninku jsme jeli domů, kde jsem pro nás připravila vydatný obídek :). Mám ráda víkendové vaření, když jíme z talíře a ne z plastové mističky a já si tak můžu s jídlem pěkně vyhrát :). Po obědě jsme jen tak relaxovali doma na gauči u filmíku a večer jsme šli po dlouhé době do kina.
 Takové dny mám ráda, trénink, relax a zábava :).


Sobotní snídaně při svíčkách :) jáhlová kašička s perníkovým kořením a bílkem k tomu kokosová káva a zelený čaj Oxalis ;)


Sobotní potreninkový obídek :) pro mě seitan special, pečené brambory s česnekem a pečenou zeleninou a pro přítele kuřecí maso, pečené brambory, zeleninový salát a domácí česnekový  dresink :)

V neděli jsem měla hned po skvělé snídani trénink zad a prsou s trenérem v Teplicích. Na trénink jsem se těšila jak malá, protože jsem věděla, že trénink bude náročný,ale bude stát zato ;). A taky to tak bylo, dnes krásně cítím každičký svalík :). Trochu jsme změnili systém tréninku, tak aby jsem pořádně procítila jak záda, tak i prsa a už teď se těším na svůj další trénink zad a prsou :). Snad mě i ty prsa konečně začaly bavit cvičit :). 
 Po tréninku utahaná, ale ten pocit štěstí a namotivovanosti byl k nezaplacení. Únava sprchou polevila, doma jsem udělala obídek a šli jsme s přítelem na větší procházku. Venku krásně, tak jsme toho využili k pobytu na čerstvém vzduchu :). Po procházce svačina, a pak jsme rozmýšleli, co s načatým dnem..A tak jsme jeli na nákupy a na kafíčko :). A to by bylo, když bych si nekoupila opět něco na cvíčo :). Hadříků na cvičení není nikdy dost, ale to vy určitě znáte ;). 

No a večer jsem nachystala a navařila jídlo pro sebe i pro přítele a krásný víkend utekl jako voda. Už teď se těším na další :). 
Tohle krásné jarní počasí mě neskutečně nabíjí :). Také to tak máte? :)



Moje úlovky :) Ano, dokonce i halenka na běžné nošení dostala šanci,ale sportovní hadříky prostě vedou :). 

Nedělní snídaně opět při svíčkách :) ovesná kaše s cuketou a holandským kakaem a samozřejmě kafíčko a zelený čaj Oxalis nesmí chybět :)

Malá ukázka jak jsem si v neděli baštila ;)

A to je ode mě pro dnešek vše, mějte krásný večer vaše Martina ;).







Žádné komentáře:

Okomentovat