čtvrtek 18. června 2015

Food Inspiration 15 :)

Ahojky,
také u vás dnes prší? U nás v Ústí už od rána a tak jsem se rozhodla vám ten den zpříjemnit, čím jiným, než jídlem :).
 Jinak vám chci poděkovat za zprávy  které jste mi psali na FB po zveřejnění článku "můj boj se stresem" , jen mě trochu mrzí, že nás ve stresu žilo a bohužel pořád žije hodně z nás :(. Ale věřím, že ten boj zvládnete, stejně dobře, nebo ještě lépe než já ;).

A teď už pojďme k tomu našemu oblíbenému jídlu :).

Snídaně pro mého přítele: ovesná kaše, s malinama, banánem a hořkou čokoládou


 Večeře: moje oblíbená zapečená jasmínová rýže s kurkumou, tuňákem, zeleninou, žampiony, bílkem a olomouckým tvarůžkem 


 Večeře: racio chlebíky ve vajíčku rozšlehaném s kurkumou, navrch olomoucký tvarůžek a zelenina 


 Snídaně: pohanková kašička s bílkem, perníkovým kořením a tvarohem. K tomu samozřejmě káva tentokrát s příchutí havajský ořech a zelený čaj malý budha Oxalis 


 Snídaně: ovesná kaše s cuketou, bílkem a pb2. A opět káva a čaj Oxalis 


 Krabičkování pro mě a mého přítele


 Cheat večeře: hovězí kebab v tortile 


 Oběd: pečené brambory, uzený Šmakoun, cuketa a žampiony 


 Cheat dobroty 


 Večeře: racio chlebíky v bílku s kurkumou a navrch opět olomoucký tvarůžky a talíř zeleniny a žampiony 


 Večeře: opět moje oblíbená zapečená jasmínová rýže s kurkumou, tuňákem, zeleninou, žampiony, bílkem a olomouckým tvarůžkem :)


2. Cheat snidaně tentokrát s přítelem: bílý křupavý rohlíčky s pravým máslíčkem, šunkou, sýrem a zeleninou 



 1. Cheat snídaně: nemohla jsem dospat a snídala jsem skoro ještě za tmy :D bylo asi 5:50 :). Zapékáné ořechové müsli, se sojovým mlékem, ořechy, mandlovým máslem a vším co vidíte na fotce :) 


Snídaně: ovesná kaše s cuketou a bílkem 

To je ode mě pro dnešek vše, mějte krásný den a ja se brzy zase ozvu, pa vaše Martina  :)

3 komentáře:

  1. To vypadá nádherně :) Můžu se zeptat, jak Ti chutná to PB2?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé děkuji, to jsem ráda, že se ti moje jídla líbí :) PB2 mi moc chutná, mám zatím jen bez příchuti, a jsem moc spokojená, konzistence je super, skvělese rozmíchává a chuť luxusní :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat