pátek 12. června 2015

Food inspiration 14 :)

Krásný páteční večer vám všem :).

Přítel mi odjel na třídní sraz a já tak mám čas sama na sebe a na svůj blog, tak jsem si řekla, že se s vámi opět podělím o nějaké fotečky mých oblíbených jídel, ať máte přehled co a kdy dlabu :D.


Víkendový oběd: šmakoun s příchutí hlívy ustřičné, pečené brambory, cuketa a zelenina :)


Snídaně: jáhlová kaše s bílkem a hromadou skořice dovezené od maminky z Kréty, k tomu kokosová káva a zelený čaj Oxalis a multivitamín Musclesport :)


Večeře: uzený Šmakoun, pečené brambory a zeleninový salát 


Snídaně: jáhlovo-rýžová kašička s bílkem a holandským kakaem 


Moje oblíbená večeře: jasmínová rýže s kurkumou zapečená s tuňákem, zeleninou, žampiony, bílkem a olomouckým tvarůžkem 


Snídaně: rýžová kaše s bílkem, tofu tvarohem a Pb2 :)


Ke každé moji snídani nesmí chybět sypanýzelený čaj a čerstvá káva od Oxalis :)


Další moje oblíbená večeře: obalené racio chlebíky v bílku s kurkumou a zeleninový salát se žampiony 


Snídaně: pohanková kašička s bílkem, skořicí,  zero raspberry syrupem od myprotein, k tomu káva, zelený čaj a multivitamín 


Snídaně: pohanková kašička s bílkem a skořicí 


Snídaně: dnešní výborná ovesná kaše s bílkem a cuketou 


Snídaně: jáhlová kaše s bílkem a hromadou skořice 


Přítelova druhá večeře: michaná vajíčka s jarní cibulkou, zelenina a celozrnné pečivo 


Snídaně: pohanková kašička s bílkem a perníkovým kořením 


Doufám, že jsem vám jídlem zpříjemnila večer a inspirovala vás třeba na zítřejší snídani :). Krásný večer a ještě hezčí víkend vám všem přeje vaše Martina :)

Žádné komentáře:

Okomentovat