středa 3. června 2015

Food inspiration 13 :)

Ahojky vám všem,
tento týden mám trochu více času a méně práce, tak jsem se rozhodla, že čas věnuji trochu mému blogování a proto, že se mi v tabletu nahromadilo opět dost fotek, tak se s vámi o ně podělím ;).

Svačinky: ovesná buchta se šmakounem a cuketou.
Recept: 50g jemných ovesných vloček, 100g najemno nastrouhané cukety, 100g najemno nastrouhaného sladkého šmakouna, 100ml bílku + trocha vody. Vše smícháme a tyčovým mixérem rozmixujeme, těsto nalijeme do formy vyložené pečícím papírem a pečeme na 180°C cca 30-40minut.
Hodnoty celé dobroty: 33g B, 42g S a 4,5g T.


Večeře: zeleninový salát s květákem a obalené racio chlebíky v bílku s olomouckýma tvarůžkama


Svačinka: ovesné sušenky ze šmakouna


Oběd v práci: jasmínová rýže, kuřecí maso a brokolice


Svačina: ovesná buchta se šmakounem a cuketou


Svačina: ovesná buchta se šmakounem a cuketou podruhé, tentokrát ještě s rozmixovaným tvarohem s flavdrops


Oběd v práci: jasmínová rýže s kurkumou, kuřecí maso a brokolice


Moje oblíbená večeře: rýže s kurkumou zapečená ze zeleninou, tuňákem, bílkem a olomouckým tvarůžkem


Sobotní obídek: seitan special, pečené brambory s cuketou a květákem
seitan special jsem měla na tento oběd poprvé a ta chuť mě naprosto uchvátila, určitě ho zařadím do jídelníčku častěji. Chutově mi připomínal kebab :D


Večeře: pečené brambory a zeleninový salát s květákem a tuňákem


Svačinka: ovesné sušenky ze šmakouna a tvarohu
recept:  100g sladkého šmakouna, 2bílky, 50g ovesných vloček a 50g tvarohu + trochu vody. Šmakouna nasrtrouháme najemno a poté se vším rozmixujeme a pečeme na pečícím papíře cca 15-20 minut při 180°C. 
 Celá tato porce obsahuje: 34g B, 40g S a 4g T.


Svačinka: rozmixovaný tvaroh s flavdrops a MYPROTEIN zero raspberry syrupem a k tomu racio chlebíky a kafíčko s příchutí kokosový dort od Oxalis :)


Druhá večeře: tvaroh rozmixovaný s flavdrops a skořicí a přelitý Myprotein zero raspberry syrupem


Snídaně: ovesná kaše s cuketou a holandským kakaem


malá ukázka jídla: večeře: zapečená rýže s tuňákem, zeleninou, bílkem a olomouckým tvarůžkem
druhá večeře: tvaroh rozmixovaný se skořicí a zero syrupem blueberry od The Protein Works
svačina: míchané bílky s jarní cbulkou a žampiony, k tomu květák a racio chlebík


Shrnutí jednoho dne se 150g sacharidy: snídaně uprostřed: ovesná kaše s cuketou a tvarohem
svačina: rozmixovaný tvaroh s flavdrops a ovesná buchta s cuketou a šmakounem
oběd: jasmínová rýže, kuřecí maso a brokolice
svačina: ovesná buchta s cuketou a šmakounem podruhé
večeře: zeleninový salát s květákem a racio chlebíky obalené v bílku s olomouckým tvarůžkem


další shrnutí celého dne, tentokrát s 200g sacharidů: snídaně uprostřed: kaše z rýžových instantních vloček
svačina: sušenky z ovesných vloček, šmakouna, bílků a tvorohu
oběd: jasmínová rýže, kuřecí maso a brokolice
svačina: rozmixovaný tvaroh s flavdrops a zero raspberry syrupem od Myprotein a k tomu racio chlebík
večeře: pečené brambory se zeleninovým salátem s tuňákem a květákem


Sobotní snídaně při svíčkách: jáhlová kašička s perníkovým kořením, k tomu zelený čaj a káva s příchutí kokosový dort od Oxalis :)


Sobotní obídky: pro mě: seitan special, pečené brambory, cuketa a květák
pro přítele: pečené brambory, kuřecí maso, zeleninový salát a domáci česnekovo-bylinkový dip


Nedělní snídaně opět při svíčkách: ovesná kaše s cuketou a holandským kakaem, zelený čaj a káva Oxalis


Snídaně: ovesná kašička s perníkovým kořením, cuketou, tvarohem a Myprotein zero raspberry syrupem :)


Večeře: seitan special, pečené brambory, chřest a zeleninový salát :)


Dnešní snídaně: pohanková kaše s bílkem, perníkovým kořením a tvarohem :)


Snídaně: jáhlová kašička s PB2. Tato kaše díky PB2 byla skvělá, zase o level lepší :)


Svačina: ovesné sušenky ze šmakouna a bílků s rozmixovaným tvarohem s flavdrops a k tomu první zkouška PB2. Ještě jsem neměla v oku poměr prášku:voda, podruhé už to bylo super :)


Svačina: cuketové lívanečky s raspberry zero syrupem od Myprotein a k tomu rozmixovaný tvaroh s flavdrops :)


Nedělní oběd: seitan special, pečené brambory a pečená zelenina a žampiony :)


Malé shrnutí nedělních dobrot: snídaně: ovesná kaše s cuketou a holandským kakaem, zelený čaj a káva Oxalis
odpoeldní svačina: cuketové lívanečky s rozmixovaným tvarohem s flavdrops a zero raspberry syrupem od Myprotein
oběd: seitan special, pečené brambory, pečená zelenina a žampiony


Nakonec je foteček víc, než jsem čekala, ale doufám, že se vám bude dnešní díl Food inspiration líbit :)

Hezký slunečný den vám všem přeje vaše Martina :)

4 komentáře:

  1. Júú, papáš si veľmi pekne a pestro :-) Na tú šmakounovú buchtu som dostala chuť :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. juu děkuji :) člověk si tu dietku nějak zpestřit musí :) udělje si ji, určitě si pochutnáš, hlavně je lehká a jednoduchá :)

      Vymazat
  2. Mě práve přijde, že jíš moc "čistě" točíš stejné potraviny pořád dokola bez oživení a to já neuznávám. Ale tobě to evidentně vyhovuje, když to tak děláš. Chápu že to má být z diety, ale řekla bych, že celoročně to vypadá podobně. Co ovoce,x% čokoláda, marmeláda,nějaké zdravější tyčinky, klasické ořechové máslo.... :) Janča.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, jak jsi řekla, že mě to vyhovuuje, tak jsi měla pravdu, upíchnu se na pár jídel, kterých se nemůžu nabažit. Tuky využívám spíše z vajíček a ovoce mám také, ale ne každý den hromady :) Jím co mi chutná, až mi to nebude chutnat, potraviny si obměním. Ale jsem člověk, co má rád tak trochu to ozkpoušené a v jídle mi stereotyp nevadí :) Vždycky se na jídlo těším a pochutnávám si :)

      Vymazat