úterý 2. června 2015

Recenze a moje zkušenost s PB2

Krásné sluníčkové ráno přeji vám všem.

Nedalo mi to, a musím se s vámi podělit o produkt PB2. Mnozí z vás možná znají, pro mě je to novinka, kterou jsem chtěla vyzkoušet hned, jak bude někde v prodeji. Produkt PB2 jsem našla přímo na stránkách www.pb2.cz a měla jsem jasno, tohle jsem prostě musela vyzkoušet. Včera mi produkt dorazil ráno do práce a už jsem se nemohla dočkat, až ho vyzkouším na odpolední svačinku před tréninkem.

Co je to PB2? Jedná se o arašídové máslo v prášku(powdered peanut butter), které obsahuje o 85% méně tuku než klasické 100% arašídové máslo, což je pro mě do dietky super potravina, protože s tukama to mám omezenější.

Vůně: po otevření jsem byla překvapena, vůně arašídů mě uchvátila. Nečekala jsem, že by se to mohlo vyrovnat klasickému arašídovému máslíčku.

Původ: produkt je dovezen z USA, kde ho vyrábí rodinný podnik Bell Plantation. Na svých farmách arašídy upraží a stlačením odstraní 85% tuků a olejů. Tento proces probíhá bez chemických přísad.

Příprava, použití a dávkování: příprava je jednoduchá, na jednu dávku stačí 12g tohoto prášku a trochu vody a rozmíchat. Já na rozmíchání použila elektrický mixér s metličkou. Poprvé jsem dala dost vody a bylo to moc řidké, dnes jsem přidávala vodu po kapičkách a konzistence byla suprová. PB2 se hodí na tvarohy, do jogurtu, na kaše, ale také lze přidávat do dezertů a pokrmů jako náhrada za klasické arašídové máslo.

Nutriční hodnoty na 1 dávku (12g): B: 5g, S: 5g a T: 1,5g

Kde se dá koupit: www.pb2.cz nebo na www.dameprotein.cz

Shrnutí: Co vám budu povídat, miluji veškerá ořechová másla, ale jak jsem psala, kvůli vysokému obsahu, ať už zdravého tuku, si nemůžu máslíčka tolik dopřávat , tak tento produkt je pro mě záchrana :D Chuť i vůně je srovnatelná s klasickým máslem, což jsem opravdu nečekala a příjemně mě to překvapilo. Kašičky a tvarohy budou hned o level vyšší :D.
Za sebe mohu jen doporučit :).

 Moje dnešní snídaně s PB2 :) Prostě luxus :)

 PB2-arašídové máslo v prášku :)

Včerejší svačina, tvaroh s PB2, včera nevydařená konzistence, ale chuť i tak super :)

Doufám, že se vám moje první recenze líbila a přeji krásný den, vaše Martina ;).
 

Žádné komentáře:

Okomentovat