čtvrtek 29. ledna 2015

Moje první schůzka s trenérem :)

Ahoj,
ti co mně sledují ví, že jsem se rozhodla soutěžit v bikini fitness a že jsem hledala toho nejlepšího trenéra. Trvalo to dlouho, ale musím se pochlubit, já ho našla, díky mé kamarádce a majitelce toho nejlepšího fitka, Ále. Ála je pro mě rodina, je to úžasný človíček, mám tě ráda :).
  Dnes nastal den D a já se měla sejít s panem Radkem Čejkou. Pan Čejka působí přísně, nepřístupně a nevím co všechno... Měla jsem a mám před ním respekt. Dokázal toho v životě strašně moc a proto jsem ráda, že právě on se stal ode dneška mít trenérem, který mě bude připravovat zatím na kondiční podzimní závody  a pak možná i na jarní, pokud něco dokážeme udělat s mojí postavou :)
  Ani nevíte a nedokážete si představit, jak mi ráno bylo, měla jsem nevolnosti a myslela jsem, že snad uteču, ale co, musím být přeci sebevědomá a nesmí mě nic rozházet. Pan Čejka byl přesný jako hodinky, přišel na minutu přesně a já byla rozklepaná ještě víc. Po chvíli ze mě tréma opadla a já se radovala, že jsme se domluvili na přípravě na soutěž, ani nevím jak, ale prostě nakonec to tak dopadlo. Nééé, dělám si srandu, samozřejmě, že vím :) Hltala jsem každou inforrmaci, kterou mi řekl, abych už nechybovala a dotáhla vše do konce.
  V sobotu nás čeká první trénink, kde zhodnotí moji aktuální formu a uvidíme co a jak dál.
  Jinak dnes jsem měla naposledy banán, odteď už jen cistrusy nebo kiwi :)
  Jsem tak šťastná, že ani nevím, co s tou radostí udělat.
  Děkuji svým fanouškům, svým přátelům, rodině a strašně moc děkuji svému příteli, který mě naprosto ve všem podporuje a já jeho samozřejmě také. Nic lepšího si přát nemůžu!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat