pondělí 2. února 2015

Můj nový režim :)

Ahoj,
dnes se s vámi podělím o můj nový režim, jak stravovací, tak i cvičící :) Zatím změny nejsou tak razantní, aby se nedali bez problému zvládnout, právě naiopka, strašně mě to teď baví a jídlo mám přímo božský :)
A o cvíču ani nemluví, tréninky jsou usper, všcehno mě bolí a o tom to je :)

Můj jídelníček se skládá ze základních potravin jako jsou ovesné vločky, tvaroh, maso, rýže, brambory, fazole, milko řecký jogurt, citrusy+kiwi a zeleninu mám zatím neomezenou.
Za den můžu přijmout 100g-120g bílkovin, max.150g sacharidů a tuků max. 15g. Dříve jsem to měla B:100g, S: 200g a T:40g. Tuk jsem musela dost zredukovat, to znamená vysadit veškeré ořechy a ořechová másla, což byla moje úchylka a nedokázala jsem si život bez ořechů a máslíček představit..A ono to najednou jde a úplně v pohodě, jen stačilo, aby mi to řekl můj TRENÉR :)
Do jídelníčku se mi vrátil po dlouhé době tvaroh, za který jsem neskutečně šťastná, a vždy se už těším na večer, až si ho budu moct dát pěkně se skořicí :)
  Další omezení je ovoce, ovoce mám povolené pouze citrusy a kiwi, takže s banánama pryč :). Další zakázaná věc je doslazovat cukrem, ale to mě nevadí, cukr nepoužívám a stévie mám povolené, takže jich mám doma pěknou zásobu(vanilka, čoko, banán..). Do jídelníčku se mi vrátila sůl, které jsem se bála, takže si na to musím zvyknout, že můžu zatím solit a kořenit.
  Abych to shrnula, jídlo mám krásné, dobré a zatím spokojenost veliká.

A teď k trénování. Tréninky mám nastavené 4+1, tzn. 4dny tréninků a den volna, což je úplně super, protože poslední dobou jsem cvičila každý den a jněkdy i dvakrát denně.
A partie mám rozdělené na 1.)nohy+zadek, 2.) záda+prsa, 3.)nohy+zadek, 4.)ramena+biceps+triceps a poté zasloužené volno. Břicho mám zařazovat zatím 2krát týdně a mám zákaz dělat šikmé břišní. Můžu kombinovat jen 3cviky různé, takže už žádné nemsyslné opakování 6cviků k ničemu. Nevěřila bych, že i z kombinace tří cviků bude bolet břicho tak, že se ani nezasměju :D.
  A nejvíc ze všeho se těším na dnešní trénink ramen+bicpsu a tricepsu s trenérem, kde budeme malinko roztahovat moje ramínka, aby byly větší :).
  Pro dnešek se loučím a zítra napíšu článek o tréninku s trenérem? Těšíte se? Já moc :)

6 komentářů:

  1. 15g tuku? chceš si zničit zdraví? to je šílenost, zvlášť pro ženu. Vendy

    OdpovědětVymazat
  2. bohužel moje tělo je hodně zatučněné a mám trenéra, který má dlouholeté zkušenosti a věřím mu naprosto ve vše. Je to předsoutěžní režim :)

    OdpovědětVymazat
  3. fascinuje mě, jak je člověk schopný kvůli "přiblblé soutěži, která trvá jedno dopoledne" si totálně rozhodit metabolismus.
    jistě má Tvůj trenér zkušenosti s hormonální rovnováhou ženy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. každý má své cíle a svůj životní styl :) já fandím všem co chtějí něco dokázat, ať už to dělají pro sebe nebo pro soutěž. I když někdo bude jíst celý týden 50g T nebo 5g T tak je to čistě jeho věc a ok, když to tak vyhovuje proč ne :)

      Vymazat
  4. chtěla bych se zeptat proč je zakázané cvičit šikmé břišní svaly??? díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám je zakázane kvůli tomu, abych se nerozšiřovala v pase. Ale každý je individuální, někdo s tím problém nemá a cvičit je může :)

      Vymazat