sobota 17. ledna 2015

Miluji krabičkování na celý den :)

Ahoj,
opět vás zdravím na mém blogu. Jaký máte víkend? Pracovní? Odpočinkový nebo cvičící? Já pracovní, ale to na tom nic nemění, že nemám čas na krabičkování. Na přípravu jídla si vždy čas ráda udělám a mám z toho radost, když mám nakrabičkováno i na víc dní dopředu. Když se pustím do vaření, tak je to, dá se říct, pořádný maraton. A dělám to hlavně kvůli sobě, protože se nechci šidit na jídle, chci jíst kvalitní suroviny, mnou připravené, abych věděla co vlastně jím a kolik toho jím. A pak ten pocit, když vím, že to všcehno během dne můžu sníst.
  Výjimkou jsou ale snídaně, ty si dopřávám v pohodlí domova a to jsou moje oblíbené kašičky. Snídaně by měla být doma, hezky v klidu a to opravdu dodržuji a hlavně aspoň mám čas trochu také relaxovat. No co vám budu vykládat, už se těším na zítřejší ráno a na moji oblíbenou ovesnou kašičku :). Jsem hrozný úchyl na kaše :D.
  A teď k těm zmiňovaným krabičkám. Přidala jsem vám fotečky, jak to u mě vypadá, když mám navařeno na víc dní dopředu, občas ten čas není, takže využívám každé volné minutky na vaření :).
  A aby nevznikali nějaké řeči, že nemáte čas, tak jen pro představu, že celé menu na fotce mám cca za hoďku uvařené a přichstané :) Ještě podotýkám, že nějaké krabičky jsou i pro mého přítele, to víte já stíhám prostě všechno :).
 Tak co? Budete také krabičkovat? :)

 vezmeme to postupně: testoviny se špenátem a kuřecím masem, rýže+zelenina+kuřecí maso, pečené brambory ve slupce bez tuku s kuřecím masem, těstoviny s rajčatovou omáčkou, tuňákový salát, ovesné vločky+milko jogurt+ovoce+hořká čokoláda, 2porce rýže s kuřecím masem, cottage+paprika, ovesné vločky naložené ve vodě
 3porce kuřecího masa s brokolicí, 2porce rýže se směsí s kuřecím masem, připletly se mi tam dvě houstičky pro moje zlatíčko :), těstoviny s rajčatovou omáčkou, ovesné sušenky na chuť :)

Tato fotka je malinko slabší, je to strava, kterou jsem měla, když jsem jela sacharidové vlny.   kedlubna, kuřecí maso, zeleninový salát s kuřecím masem, zeleninový salát s krůtí šunkou (97% masa), rýže+kuřecí maso a zeleninový salát s tuňákem ve vlastní šťávě :)

Dobrou chuť :)
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat