úterý 20. ledna 2015

moje nejčastější nákupy 1 :)

Dnes se hlásím již podruhé :)
  A tentokrát žádné cvíčo, ale opět to nejoblíbenější, a to jídlo :). Nebudu se tajit tím, že miluji nakupování jídla, samozřejmě zdravého :) Mám svůj oblíbený obchůdek se zdravou výživou hned kousek od mojí práce, což je někdy dost nebezpečné :D a také mám spoustu oblíbených e-shopů a nejvíc store.veganza.cz, kde nakupuji docela často a dokonce jsem vyhrála poukaz na nákup v hodnotě 200,-. Abych řekla pravdu, poukaz jsem během pár minut hned utratila za výborné mandlové máslo :). A další věc na tomto skvělém e-shopu je, že s objendávkou přijdou vždy super receptíky :)
Instantní špaldová a jáhlová kašička od Nominy na zpestření snídaní, chia semínka, goji, skořice a nejlepší flapjack ginger+dark chocolate, který jsme bohužel snědla dříve, než jsem stačila udělat foto :D
nákup z e-shopu store.veganza.cz žitné chlebíky balené každý zvlášť, ochucené stévie čoko a vanilka a tyčinky bombus(jedna je kešu a druhá kokosová)


Žádné komentáře:

Okomentovat