pátek 16. ledna 2015

Jak to vše začalo

Ahoj,
tento blog bude věnovaný všem, co se zajímají o fitness, zdravou stravu a třeba se chystají i na závody.
Moje cesta k bikini fitness je a bude ještě hodně dlouhá. Hodně dlouho jsem nad tím, stát se bikinkou, přemýšlela. Říkala jsem si různé důvody, proč se jí stát nemůžu, jako např. že jsem od mala tlustá, že na to nemám, že nejsem dostatečně krásná, na to, abych se jí mohla stát. Nevím proč jsem hledala důvody, možná i ze strachu?? Netuším..
  Zkusila jsem pár diet z různých zdrojů, ať už z časopisů nebo z internetů, ale vždy to dopadlo tak, že co jsem shubla, tak jsem zase nabrala.
  Kdy se to ve mě zlomilo? Zlomový bod nastal na podzim 2014, kdy jsem se jela podívat s kamarádkami na soutěž do Čelákovic. Tím bych chtěla poděkovat hlavně Alence, majitelce fitka, které mám kousek od bytu a vždy mi vyhoví, že jde kvůli mě třeba cvičit už v 5ráno a také mojí Ince. Závody byly super, vzrušující, ani nemůžu popsat ten zážitek..Už před vstupem na sál jsme měla husí kůži, když jsem viděla první bikinky. A tam se to ve mně všechno zlomilo a řekla jsem si: Ano, chci se stát bikinkou.

Nakonec jsem Vám ještě vložila fotku, kterou jsem v Čelákovicích na soutěži ulovila. Fotka je s mojí nejoblíbenější bikinkou Katy Blažčíkovou, je pro mě velkou inspirací a vzorem.


Žádné komentáře:

Okomentovat