úterý 27. ledna 2015

Jak jsem jedla dříve a jak jím teď :)

Ahoj,
po dlouhé době se Vám zase hlásím. Teď jsem pořád pracovala, cvičila a třídila si myšlenky, co s tím podzimem 2015 a nezbýval mi čas se s vámi podělit zase o kousek svého já :D
  Chci se s vámi podělit o to, jak jsem jedla, jaké chyby jsem dělala a proč jsem byla pořád buřtík. :D
Měla jsem plno špatných informací z nejrůznějších časopisů ohledně diet apod. Diety mě moc nebavily a tak jsem si řekla, zkusím to jinak. Měla jsem období, kdy jsem jedla cca 2 jídla denně, a to ráno zapékané müsli a sladký jogurt, a cca kolem páté odpoledne kupovanou pomazánku a dvě kaiserky. Fuj dnes už bych to nedala :D. Kila ne a ne se hnout. Nechápa jsem kde je ta chyba, vždyť jím jen 2krát denně?? Ano právě tam byla ta chyba!!!! A začala jsem trochu uvažovat o jídle, snažila jsem se jíst víckrát a zdravě, ale ranní miska müsli tam stále byla. A nešlo mi vymazat z hlavy, že když budu jíst vícekrát denně, tak, že nemůžu přeci zhubnout??
 Najednou jsem na sobě zpozorovala, že přibírám, necítím se nejlépe a začala jsem být líná chodit i cvičit. I když jsem si říkala, že jím zdravě, tak přeci jen tam bylo dost chyb. Vynechala jsem pečivo, sacharidy a spoustu dalších potravin. Pak nastalo období, kdy jsem večer po práci strašně tláskala, protože přes den jsem nejedla sacharidy a večer to tělu chybělo...To byl koloběh, uf už bych to nechtěla zažít :) Hlavně co to večerní tláskání udělalo s postavou, no raději nekomentuji :D
  A můj režim teď?? Snažím se stravovat podle svého bazálního metabolismu, váha jde krásně pomalu dolů, svaly začínají růst a mám pocit sytosti a nepřepadají mě chutě na sladké. Co víc si přát?? :) Ale co Vám budu vykládat, nejvíc se stejně těším na předsoutěžní dietku :D. Mám totiž ráda extrémy a těším se až se budu dusit suchou rýží a kuřetem ve vodě :D Možná si teď pomylsíte, že nejsem normální, ale co je to být normální?? Já jen chci dělat věci co mě budou bavit a budou mě motivovat k dalším úspěchům :) A je mi jendo jestli si o mě okolí bude myslet, že nejsem normální.  Teď beru úspěch i to, že konečně rostou svaly a pohrávám si s myšlenkou podzim 2015!!!! :)



 

Moje snídaně: ovesné vločky(32g ovesných vloček ve vodě), tuna skořice a jablíčko

 oběd: kuřecí maso(100g), pečený brambor(250g), kukuřice, cibule a dresink(jogurt+česnek+bylinky)

ovesná kaše(32g ovesných vloček ve vodě)  s karobem, skořicí a mandlovým máslem(15g)
dopolední svačina: cottage(85g), paprika a žitný chleba(55g)
ovesná kaše(32g) s karobem, milko řeským jogurtem(40g), banánem(74g) a mandlovým máslem(15g)
proteinová špaldová kaše(40g špaldové krupice+15g proteinu čoko), arašídové máslo(30g)
takhle jsem žrala :( :D
A TAKHLE TEĎ MAKÁM :D





Žádné komentáře:

Okomentovat