pondělí 25. května 2015

Moje dojmy ze sobotního BFC Cupu 2015 :)

Ahojky všichni, 
dlouho jsem ničím nepřispěla a za tento víkend toho bylo tolik, že se musím s vámi o moje zážitky podělit :)

Kdo mě sleduje i na FB, tak asi zaregistroval, že jsem měla narozeniny :). Byly to nejkrásnější narozeniny, co jsem mohla mít :) Ráno mě můj úžasný přítel obdaroval krásným oblečením od značky Nebbia a ještě super foodbagem six pack. Větší radost mi nic jiného udělat nemohlo :).Hned jsem se na trénink ramenou, bicepsu a tricepsu těšila o to víc, oblékla jsem maskáčový setík a šup na trénink :). Také, když máte něco nového, tak vám přijde, že máte víc energie a trénink má  úplně jiný rozměr? Já ten den tak zničila vršek, že ještě dnes mě bolí svalíky :). 


moje narozeninové dárečky :)

A po úžasném tréninku jsme sbalili jídlo na celý den do nové taštičky a frčeli jsme s přítelem a kamarádkou (majitelka mého oblíbeného fitka) do České Lípy na závody BFC Cup, kde soutěžil můj trenér Radek Čejka v kategorii kulturistika nad 90kg a moje oblíbená fitnesska Katka Blažčíková, která soutěžila v kategorii bikini fitness do 164cm. Cesta byla super, na místě jsme byli včas, takže první řada byla jasná. Měli jsme perfektní výhled na soutěžící, za což jsme byli rádi. 

První kategorie byli hned bikinky, holky byly krásné, upravené, figurky bomba..Katka Blažčíková v nových plavečkách jen zářila a formu měla pro mě dokonalou a finále ji neminulo. Kategorii bikini fitness jsem si maximálně užila, nejspíš to bude tím, že se na také připravuji na podzimní závody v této kategorii :).

Katka Blažčíková, pro mě dokonalá bikinka :)

zadní póza dokonalá :)

Sandra Bártová a Katka Blažčíková, obě byly opravdu krásné :) Mimochodem Sandra Bártová získala 1.místo :)


A hned po kategorii bikini fitness jsem se už nemohla dočkat na kategorii kulturistika nad 90kg. Tato kategorie byla úplně jako poslední. Asi už tušítě, proč jsem se na tuto kategorii těšila :D. Ano, uhádli jste :). Bylo to proto, že v této kategorii soutěží můj trenér Radek Čejka. Už v semifinále jsem mu fandila a ve finále jsme s kamarádkou tak řvali a fandili, že jsme nemohli ani mluvit a na konci nás pěkně pálili dlaně od potlesků :D.

Ale fanděníse nejspíš vyplatilo :D, protože Radek vyhrál 1.místo a také absolutního vítěze. Byla jsem maximálně šťastná a pyšná zároveň :).




Radek Čejka, absolutní vítěz

Radek Čejka - 1.místo v kulturistice nad 90kg.
David Šín - 2.místo
Vlastimil Kalaš - 3.místo

Po ukončení závodů jsme si venku počkali na Radka, abychom mu mohli všichni pogratulovat k vítězství a dát mu čokošku na doplnění cukříků :)

Byla to úžasná sobota a co víc pro mě mohlo být hezčího, než narozeniny trávit na soutěži, kde bylo plno krásných bikinek a dalších soutěžících. Když jsem viděla na pódiu bikinky, tak mi naskočila husí kůže, jak moc jsem si uvědomila, že to přesně tohle je to, co miluji a chci to dělat. Byl to krásný pocit a opět jsem se utvrdila v tom, že chci dojít do cíle :). Miluji přípravu, miluji tvrdý režim a disciplínu. Těším se na změny mého těla, které mě čekají a samozřejmě na finální podobu :). Ještě dnes jsem plná dojmů a zážitků ze sobotní soutěže a myslím, že ještě dlouho budu. Chystám se juknout ještě 6.6. do Čelákovic a zvažuju sobotní Karlovy Vary, kde bude soutěžit moje další oblíbenkyně Simča Cahlová :).

A to je ode mě dneska vše, přeji krásný den, vaše Martina.


2 komentáře:

  1. Koukám, že máme společné oblíbené bikinky :) Kačku i Simču sleduji a moc jim fandím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee fakt? Tak to je super, obě jsou úžasné ;) ještě fandím Verče Wisiorkove, na ni se těším na podzim zase :)

      Vymazat