neděle 17. května 2015

Food inspiration 11 :)

Ahoj,
přeji krásnou slunečnou neděli :). Přítel kouká na hokej, já už mám odtrénováno a navařeno a jak tak koukám do notebooku, tak se mi tu nahromadilo celkem dost jídelních foteček. Tak jsem si řekla, že se o ně s vámi podělím :).

Svačina: cuketová buchta s rozmixovaným tvarohem s banánovým flavdrops 

Snídaně: ovesná kaše s cuketou, holandským kakaem a tvarohem a ještě kouskem cuketové buchty a tvarohem ;)

Snídaně: ovesná kaše s hromadou skořice a cuketou :)

Krabičkování: pro přítele hovězí směs s rýží a pro mě kuřecí maso, jasmínová rýže a brokolice :)

Snídaně: pohanková kašička s perníkovým kořením 

Svačina: cuketové muffiny 

Druhá večeře: tvaroh s holandským kakaem a The Protein Works zero blueberry syrupem 

Svačina: rozmixovaný tvaroh s banánovým flavdrops a racia

Snídaně: jáhlová kašička s The Protein Works zero blueberry syrupem 

Snídaně: jáhlová kaše podruhé s The Protein Works zero blueberry syrupem a tvarohem a kouskem cuketové buchty s tvarohem 


Svačina: šmakounovi muffiny 

Svačina: zelenina, racio, šunka a vajíčko 

Snídaně: ovesná kaše s cuketou a perníkovým kořením a tvarohem 

sobotní obídek: kuřecí maso, pečené brambory, cuketa, brokolice, chřest a žampiony 

Svačina: cuketové muffiny s rozmixovaným tvarohem s banánovým flavdrops 

Svačina: šmakounův dvoubarevný míša řez 

svačina: šmakounův dortík 

snídaně: pohanková kašička s perníkovým kořením a Walden farms zero pancake syrupem 

Oběd: kuřecí maso s cuketou a pečenými brambory 

Večeře: zapečená jasmínová rýže s tuňákem, zeleninou, žampiony, olomouckým tvarůžkem a bílkem :)
A radost z nových vlásků :))

Svačina: šmakounův dortík 

Snídaně: pohanková kašička s chia, perníkovým kořením, vanilkovým flavdrops a Walden Farms pancake syrupem 

Svačina: šmakounův dvoubarevný míša řez s vanilkovou ledovou kávou

Večeře: zeleninový salát s tuňákem, žampiony, vajíčkem a racia

Snídaně: pohanková kašička s perníkovým kořením a šmakounovým muffinem

Doufám, že jsem vás při neděli moc nezahltila fotkama, trochu se jich nakupilo víc, než jsem si myslela :)

Krásný zbytek víkendu přeje vaše Martina ;)

2 komentáře:

  1. Ahoj máš skvělý blog. Moc děkuji za inspirace ohledně jídla, hlavně je super když ke každému jídlu píšeš zda-li je to večeře, svačina nebo oběd. Pomáhá mi to orientovat se co kdy jíst, takže moc super!!!!! Alice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se ti můj blog líbí a že tě inspiruji jídlem ;) budu se snažit inspirovat dalšími recepty :)

      Vymazat