pondělí 23. února 2015

Můj první "cheat day"

Ahoj,
zdravím Vás po delší době s článkem, který jsem pro vás sepsala, protože jsem si v neděli měla udělat cheat day a chci se s vámi podělit o zážitky a pocity.
  Už 3týdny se držím určitého stravovacího plánu podle trenéra, mám potraviny které jsou pro mě vhodné a které nikoliv. Řekla bych, že mi zatím nic nechybí, jím si dobře, zdravě, jen s tím, že jsme malinko stáhly tuky a sacharidy. Jídla si připravuji podle toho na co mám chuť i když každý den jím stejně to samé, ne proto, že bych musela, ale proto, že se toho nemůžu nabažit :).
  A teď k té slavné neděli.. Trenér mi řekl, že si mám dát volný den v jídle a prostě sníst absolutně cokoliv na co budu mít chuť, ani nevíte, jak jsem se na ten den těšila, nebudu lhát, nemohla jsem se ani dospat :D. Miluji čokolády, flapjacky, sušenky, ořechy a prostě všechny tyhle dobroty. Najednou cítíte takový ten skvělý pocit, že až nastane den D a vy budete moct mlsat bez výčitek :). Den D nastal, ráno jsem si udělala velký hrnek kakaa, pohankovou kaši v mléce, do které jsem dala kokos, ořechy, navrstvila mandlovým a arašídovým máslem, nugetkou, ještě aby toho nebylo málo, doplnila čokoládou a ještě vedle na talířek jsem si připravila pár sladkostí ze zdravé výživy v podobě marokánky a semínkových sušenek. Jím jím a žádný potěšení nepřichází...nejraději bych tuhle mísu odložila a vzala si tu moji běžnou vločky nebo pohankovou krupici ve vodě bez čokolád a másel.. Cítila jsem se neskutečně přeslazená a neměla jsem ani chuť to dojíst. K obědu jsme si s přítelem udělali lososa a pečený brambor, to už bylo lepší, potřebovala jsem něco mastnějšího do žaludku po tom nášupu sladké snídaně. A večer jsme už měli domluvené, že si zajdeme do naší oblíbené mexické restaurace na něco dobrého, přítel si dal steak a já jen zlehka tortilky se špenátem a chedarem s česnekovou salsou. Večer jsem do sebe dala ještě přírodní oříšky a kousek čokolády a flapjack jako mlsku u telky, ale to spíš bylo takové to z nudy a z pocitu, že toho ještě využiju, když mám volný den v jídle :)
  Abych to shrnula, večer jsem se strašně moc těšila až bude pondělí a dám si svoji oblíbenou snídani a k obědu kuře z rýží :). Nejspíš to bude tím, že zatím mám režim suprový, žádný velký extrémy a cheaty ještě nejsou tak potřebné. Postupem času bude režim náročnéjší a budu za ty čokolády ještě ráda :).
 Mějte se krásně M.

Žádné komentáře:

Okomentovat