pátek 6. února 2015

Moje dojmy :)

Ahoj,
kdo mě sleduje ví, že v pondělí jsem měla svůj první trénink s mým trenérem.
  Na trénink jsem se těšila, ale zároveň bála. Jela jsem do Teplic na plaveckou halu do fitka, kde jsem měla sraz v 18:30 s trenérem. Všechno bylo pro mě nový, obrovský fitko, nový lidi, nový systém...Připadala jsem si jako holka z vesnice, když je poprvé ve městě, nic proti vesnici, samá z ní pocházím. Lépe řečeno, jako mauglí nebo tarzan ve městě :D
  S příchodem do fitka nervozita stoupala, trenér už tam čekal a po 10minutách na rozehřátí na kole jsme šli mučit ramena, biceps a břicho.
  Naučila jsem se zase jiné cviky, než jsem doposud dělala, trénink byl super výživný, neboť druhý den vše pěkně bolelo :D. Na břicho jsem se naučila přítahy nohou ve visu, ze začátku mi to tolik nešlo, ale teď už jedu bomby :D
  Už se těším na pondělí, protože jsme se domluvili, že zase pro změnu zničíme nohy a zadek. Těším se zase na nové informace a cviky.
  Jsem ráda, že mě připravuje na závody pan Radek Čejka, je to nejlepší a nejpřísnější trenér, kterého znám, ale vím, že dělá vše pro to, abych byla co nejlépe připravená na podzimní závody :) A nejvíc ho mám ráda za to, že můžu jíst tvaroh :D , jedna z mých úchylek, takže každý večer si dopřávát tu nejlepší mňamku :)
  A asi po sto letech jsem si pořídila diář, do kterého si svědomitě zapisuji co a kdy cvičím, vše co sním a propočítávám kolik jsem snědla B, S, a T, tak aby mi to sedělo do denního příjmu. V přípravě na závody musí být vše přesné, žádný gram navíc :) Hrozně mě to baví, psát si každou věc a hned k ní hodnoty, které obsahuje, samozřejmě je tady řeč jen o potravinách, které můžu. Čokoládu tam nenajdete :D
večerní jídlo: tvaroh 250g + banánová stévie od myprotein :)

můj úžasný diářek




Žádné komentáře:

Okomentovat