pondělí 9. února 2015

Food inspiration 3

Ahoj,
  tak se Vám zase hlásím tentokrát s ochutnávkou všeho co teď baštím. Mám pro Vás pár jídleních foteček a napíšu vám pod ně i popis a hodnoty B, S a T.
  Jídlo, které teď dlabu mi chutná, miluji ho a vždy se těším na další krabičku, kterou můžu sníst. Možná vám to bude připadat, že jím pořád to stejné, ale je to tak, vše se točí okole pěti až sedmi potravin, které různé kombinuju. Ale tak co, apsoň nemusím mít doma milion druhů potravin, a nemusím pořád přepočítávat hodnoty :) Co dodat, baví mě to, naplňuje mě to a jak říkám miluji to :)
ovesná karobovo-skořicová kaše s tvarohem, stévií a WF sirupem. 50g ovesných vloček, 50g tvarohu, karob+skořice
B:12,7g
S:31g
T:3,6g

další ovesná kašička, opět 50g ovesných vloček+skořice+karob
B: 6,75g
S:29,35g
T:3,5g

moje úžasná druhá večeře v podobě 250g tvarohu s banánovou stévií. Banánovou stévii musíte povinně všichni ochutnat, je božííí :)
B:30g
S:9g
T:0,5g

další jídlo, které jsme si oblíbila jsou vaječné bílky, super rychlá sváča :) bez sacharidů a tuků a hlavně dost bílkovin
B:8,65g
S:0,54g
T:0,23g

super rychlá a dobrá večeře, tuňák ve vlastní šťávě 100g, zelenina a jasmínová rýže 30g v syrovém stavu
B:29g
S:24,2g
T:0,7g

těším se vždy na tyhle velké porce večeří, 200g šmakoun hlíva ústřičná, 150g vařených brambor ve slupce a zelenina
 B:30g
S:27g
T:0,92g

další výborná večeře, 150g pečených brambor na sucho se slupkou, 100g kuřecích prsou+zelenina
B:22,23g
S:23,87g
T:0,92g

Doufám, že se vám můj článek o jídle líbil a kdyžtak můžete psát o čem byste chtěli, aby byl další můj článek.

Hezký den přeje Marťa :)




Žádné komentáře:

Okomentovat