čtvrtek 12. února 2015

moje nákupy a věci, bez kterých se neobejdu :)

Ahoj,
jaký máte týden? Já suprový, cvíčo mě baví a ještě tento týden mám spoustu nových věcí, jak už oblečení, tak nové suplementy k přípravě :)
  Dnešní článek bude spíše jen o nákupech a suplementech, které vám představím a řeknu jak užívám atd.


dnes mi dorazil super krásný růžový shaker, který hned dnes vyzkouším :).
 flavdrops-už se těším až vyzkouším nové příchutě a to bílá čokoláda a burákové máslo. Nejčastěji do kávy, tvarohů, kašiček a jogurtů.
Questbar-moje premiéra, která bude 21.2., až budu mít volný den v jídle. 
WF čoko sirup, který je super do dietky. Používám hlavně do kaší, tvarohů a jogurtů
BCAA PROMIN MALINA A VIŠEŇ- brzy budu přecházen na novou značku a to Muscle sport. BCAA používám vždy před tréninkem a po tréninku, než jdu na cardio. BCAA je jeden ze základních suplementů. Bez nich to prostě nejde :)
Hydroxycut od Muscle techu- můj nový pomocník při zahřátí svalů. Byl mi doporučen mým trenérem, takže už je doma a užívám ho 2krát denně po dvou kapslích

 můj nový multivitamín od Muscle sportu, který užívám 3krát denně. Pro mě je také velice důležitým doplňkem, protože mám zvýšenou fyzickou námahu.


menší zásobička tvarohů, který si dopřáváme s přítelem každý večer :) Pro mě odtučněné a pro přítele tučné :)

a radost jsem si udělala novýma hadříkama na cvíčo :)

co by to byl za den, když bych neměla svoji oblíbenou ovesnou kašičku s karobem, skořicí, tvarohem a WF čoko sirupem :)

Mějte krásný den vaše Martina :)


4 komentáře:

  1. Ahoj, zaujaly mě ty velké tvarohy..kde a za kolik je prosím kupuješ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jezdíme pro ně do Heidenau do Realu, jsem z Ústí nad Labem a máme to kousek. Jsou 500g a vyjdou cca na 20,-

      Vymazat
    2. Není lepší tvaroh v kostce? Měl by mít více bílkovin, co já vím... Není sice tak úplně chutný (když jíte každý den jednu kostku, občas už leze krkem :D)

      Vymazat
    3. Me tyhle chutnají moc ještě mám ráda tvarohy Pilos z Lidlu, v kosce je dobrý, ale teď si nejsem jista jak je to tam s tukem :)

      Vymazat