středa 4. března 2015

Food Inspiration 4

Ahoj,
po delší době se vám zase ozývám s food inspiration již po čtvrté. Kdo mě sleduje, tak určitě ví, že funguju i na Facebooku jako Lifestyle by Martina :) https://www.facebook.com/Martablog?ref=hl
 V telefonu a tabletu se mi nakupilo dost fotek jídla, moje nejoblíbenější část dne, samozřejmě trénink je číslo 1. Nejvíc je snídaní, protože miluji rána a s nimi spojené snídaně, což jsou pořád jen kašičky :). Jídla si připravuji jednoduchá, všechno je na stejný nebo podobný způsob, protože nemám ráda moc kombinací a mám nejraději jednoduchá a nepřeplácaná jídla. V jídle mi ani nejde tolik o estetičnost, jako o chuť a hlavně o hodnoty. Jídlo, které jím, mi chutná a nepotřebuji ho aranžovat do nějakých tvarů apod..je to jen jídlo :) Tak mi odpusťte ne moc velkou estetičnost, ale i tak doufám, že někoho z vás inspiruji :)
Moje víkendová svačinka tvaroh s flavdrops příchuť bílá čokoláda a kiwi

svačinka před spaním tvaroh s flavdrop príchuť banán a kopeček arašídového másla, ten den jsem nějak zapomněla na tuky, tak jsem si je dopřála večer :)
ovesná kaše s holandským kakaem, banánovým flavdrops a tvarohem
ovesná kakaová kaše 
dopolední sváča:domácí čoko termix (milko řecký bílý jogurt s holandským kakaem)

dopolední svačinka pomeranč s milko řeckým jogurtem
skořicová ovesná kaše s karobem a tvarohem
moje nejoblíbenější potréninková večeře: 150g brambor vařených ve slupce, 200g šmakoun hlíva ústřičná a zelenina
oběd v pohodlí domova: 200g uvařené jasmínové rýže+100g kuřecích prsou

Doufám, že se vám Food inspiration líbí a že jste se inspirovali.
Přeju krásný slunečný den, vaše Martina :)




Žádné komentáře:

Okomentovat