čtvrtek 23. července 2015

Moje příprava kašiček, tak jak je dělam já :)

Ahojky,
 dnes mám pro vás takový malý speciál o mé přípravě kašiček. Každý den mi přijde od někoho z vás zpráva, jak dělám kaše, tak jsem vám dnes celou přípravu této dobroty nafotila a teď vám napíšu jak na to :) Těšíte se? :)


Co budeme potřebovat?
Přes noc namočené ovesné vločky(dávam 50g-70g) vodě(používám jemné buď od Emca, z Lidlu nebo teď moje nejoblíbenější Superfast od Mornflake)
Hrnec na vaření(já mám nejraději tento "pískáček" s dvojitým dnem, vločky se nepřipalují a dobře se umývá)
Bílky(buď mám tyto tekuté z Makra, nebo použiju klasický bílek)




Do hrnce s dvojitým dnem naliju vodu a dám vařit, po minutce přiliju naložené ovesné vločky a nechám povařit 


Kdo chce může přidat i najemno nastrouhanou cuketu(dávam cca 70-80g)


Cuketu dám vařit spolu s ovesnými vločkami


A míchám a vařím :)


Podle požadované konzistence a hustoty kaše přidávám vodu


Opět během vaření promíchám :)


Do hrnečku si mezitím připravím bílek(30-50ml) a metličkou malinko našlehám, ale nemusíte :)


Bílek pomalu přidávám do kaše a opět hezký promíchám :)


Kašička díky bílku získá krémovitou konzistenci :)


Kaši ochucuju nejčastěji perníkovým kořením a skořicí, ale můžete použít, to co máte nejraději vy :)


Koření přisypu do kaše a opět promíchám :)


Kaše je hotová a můžeme jít dlabat :)


A tady už je kaše naservírovaná v mističce a připravená, až ji sním a pochutnám si :)


Dobrou chuť přeje Vaše Martina :)

3 komentáře: