středa 15. července 2015

Moje nákupy potravin, zdravých i těch méně zdravých :)

Ahojky, 
opět vás zdravím a tentokrát mám pro vás článek o mém nakupování potravin, ať už zdravých nebo těch méně zdravých a seznámím vás s dobrotama, které jsem za poslední dobu ochutnala, nebo s těma, které běžně používám a nechybí mi nikdy doma :)


 Nákup dobrot na cheat day, když měl Lidl americký týden. Dlouho jsem chtěla ochutnat tohle jejich pekanové zapékané müsli , tak jsem si ho koupila. Čekala jsem, že bude skvělé, stejně jako jejich všechny výrobky, ale chuť mě docela zklamala, bylo strašně moc přeslazené a když to řeknu já, která miluje přeslazené věci, tak už je to opravdu hodně :). A burákové máslo crunchy opět nezklamalo, to je pro mě top. Jsem milovnice ořechových másel, a tohle jsem něměla poprvé, takže jsem moc dobře věděla, že to bude lahoda :)



 výhra z dameprotein.cz 
Tak tohle máslíčko nuts n more jsem vyhrála v jedné soutěži na dameprotein.cz strašně mě lákalo a příchuť bílé čokolády v kombinaci s arašídovým máslem musí být prostě skvělé. 
Když mi přišlo, tak jsem k němu jen přičichla a ta vůně mě dostala, voní jako nugetta a tu já miluji :) věřím, že máslo bude úžasné, pro jistotu jsem ho izolepou pěkně olepila a dala do práce do ledničky, aby mě nelákalo a v sobotu mám cheat day, tak ho celé sním a dopíšu vám, jak jsem si pochutnala :)


večerní nákupy zeleniny v Kauflandu :)
mám ráda večerní Kaufland, zelenina za pár korun a to se vždycky hodí :) Zelenina doma prostě nesmí nikdy chybět :)

moje milované nákupy v Oxalis
Firmu Oxalis určitě všichni dobře znáte, mají výborné kávy, čaje a kakaa a teď dokonce mají novinku a to ledové čaje.
Ledový zelený čaj jsem si koupila s příchutí jablko-rybíz, čaj můžete zalít jak teplou(zachovává si víc kofeinu) tak i studenou vodou(zachovává si víc vitamínů), obě varianty jsou super a tahle příchuť mi moc chutná
Káva s příchutí belgických pralinek u mě vítězí hned s havajským ořechem :)


nákup tyčinek na dameprotein.cz a na eshop.aktin.cz
My Bar Zero tyčinky jsem ochutnala zatím všechny, které firma myprotein na e-shopech nabízí, nejvíc mě úchvátila příchuť čokoláda a vanilka-almond, ostatní jsou fajn, ale už bych je neobjednala a asi nejméně dobrá pro mě bylo jablko se skořicí a to skořici cpu do všeho :)


nákup vloček a rýže :)
Basmati rýže z kauflandu je chuťově skvělá, často ji kupuju mám ráda tu jemnou vůni a chuť
Cereální kaše od Nominy jáhlová má skvělou chuť, v dietce ji až tolik nepoužívám, ale občas na zpestření proč ne. Kaše je rychlá a chuťově skvělá
ovesné vločky jemné od Emca jsem měla oblíbené dokud jsem neochutnala skvělé vločky od Mornflake, od té doby mají asi jiné vločky smůlu :)
rýžové a jáhlové vločky Arax kupuju stále, různě je střídám, prostě doma mi nikdy nechybí snad žádný druh vloček. Mám ráda jejich chuť a konzistenci, při vaření kašiček jou skvělé, dobře nasáknou vodu a tak zvýší svůj objem :)


nákup ve Vitalandu
zrovna jsem jela z tréninku, když jsem si uvědomila, že mají slevu ve Vitalandu na moje oblíbené Šmakouny, tak jsem si udělala zastávku a nakoupila do zásoby.
Ze slaných mám nejvíc oblíbenou příchuť uzeného Šmakouna a pak s příchutí hlívy ústřičné a ze sladkých nejvíc ujíždím na švestce se skořicí.
A ještě jsem měla to štěstí, že jim zbyly dva nové Šmakoun krémy kokosové a to byla neskutečná dobrota :) Ještě teď se olizuji, když si vzpomenu na tu chuť kokosu :) 
tyčinku oat king s příchutí burákového másla jsem si přibalila na očekávaný cheat day, byla dobrá,a le na mě moc hutná a sladká


moje oblíbené suplementy od Musclesportu.
N.O. s příchutí ananasu bych mohla pít pořád. Skvěle mě to nakopne a nabije před tréninkem, mám pocit, že jsem Xena :)
BCAA mám doma růžový grep a černý rybíz. Obě příchutě jsou super, tyhle BCAA jsou rozpustné ve vodě, skvěle se rpozpouští a díky nim svaly krásně regenerují :)


vykoupila jsem zdravou výživu
Milujete také seitany? Já jo a moc. Maso je u mě na prvním místě, ale občas to chce změnu a tak jsem jednou zkusila Seitan a od té doby jsem si ho zamilovala. Mám ráda jak variantu Natural tak i Special.
Příprava je jendoduchá, já osobně dávám na max.10minut na pečící papír do trouby a je hotovo :)
 A víte proč mi tak chutná? Jsem možná jediná, ale připomíná mi to chuť hovězího kebabu :D




 nákup na eshop.aktin
Mornflake ovesné vločky jsou prostě neuvěřitelně dobré a z nabídky jsem vybrala superfast, tzn.jemné a už se mi asi bude špatně přecházet na jiné :). Tyhle vločky při vaření ve vodě získávají krémovitou konzistenci a chuťově je to prostě lahoda :). Nevěřila jsem, že může být takový rozdíl v ovesných vločkách, ale po jejich ochutnání jsem změnila názor. Určitě jen doporučuju :)
The Protein Works Golden zero syrup od téhle firmy jsemochutnala všechny syrupy, a tak mě zajímala i tato příchuť. Syrup mi chutná, ale nejvíc stejně vede Maple syrup a Blueberry :)
Walden Farms Hazelnut smetana do kávy bez kalorií. Dlouho jsem ji chtěla ochutnat, až jsem si ji k jedné objednávce přibalila no a co vám budu povídat, kafčo bez téhle smetany je stejně nejlepší. Na mě je tahle chuť moc umělá až pálivá na jazyku.




 lymfatický čaj Grešík
tento čaj mám jak v sypané podobě, tak i tentokrát i v sáčcích


Tak a to by bylo pro dnešek vše. Hezky pěkně jsem vám tady shrnula pár suplementů a potravin, které používám a kupuju. A jaké jsou vaše oblíbené potraviny? Pochlubte se :)

Přeji krásný den, vaše Martina :)














Žádné komentáře:

Okomentovat