středa 11. března 2015

můj nový režim od 11.3.2015 :)

Ahoj,
po delší době se vám zase ozývám s článkem o mém novém režimu. Ten, kdo mě sleduje i na fb Lifestyle by Martina https://www.facebook.com/Martablog ví, že mám nějaké změny v jídelníčku a že se o ně chci s vámi podělit :).
  Pořád jsem říkala, že se těším na pořádně tvrdý režim, že se těším, až budu chcípat hlady atd.. A najednou to přišlo rychleji, než jsem si myslela :D. Musíme trochu rozhýbat metabolismus, který zatím stávkuje a potřebujeme, abych měla pocit hladu, který jsem zatím neměla.
  Možná to někomu přijde drastický, ale tak to prostě je. Svému trenérovi věřím naprosto ve všem. Vím, že on ví, co je pro moje tělo nejlepší a věřím, že dělá vše podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Má mnoholeté zkušenosti v oblasti závodění a jsem ráda, že mám takového trenéra, na kterého se můžu spolehnout :). A jak říká zdravý životní styl nemá nic společného s přípravou na závody a má pravdu! :)
  Takže k současnému režimu.
Tréninky: Stále mi zůstaly 4 tréninkové dny po sobě a den netréninkový, cardio se mi zvýšilo na 30-40minut zatím vždy jen po tréninku. S tím, že první den mám nohy+zadek, 2.den mám prsa+záda, 3.den nohy+zade a 4.den ramena+triceps+biceps. Břicho dávám 3cviky vždy v tréninkový den.

Jídlo: v tréninkový dny jsme snížili sacharidy na 100g na den a jen ve formě rýžových chlebíčků(12ks za den), čistá bílkovina a zelenina neomezeně a tuky jsme nechaly na minimum. Ovoce v tréninkové dny nemám zatím povolené.
V netréninkový den mám sacharidů hodně a to 250g na den ve formě rýže, vloček a brambor a bílkoviny maximálně do 150g na den. Ovoce v netréninkový den můžu a to citrusy, kiwi a jablka.

Tento režim budu mít cca 3 týdny a pak se uvidí co semnou dál provedeme :)

Hrozně moc se těším na výsledky, doufám, že brzy nějaké už budou :)

Mějte se hezky a na ukázku jsem vám přidala moji dnešní snídani, tentokrát bez kašičky :( :D





Žádné komentáře:

Okomentovat