neděle 15. března 2015

Food inspiration 5 :)

Ahoj,
dnešní dopoledne a odpoledne mám  ve znamení relaxu a odpočinku, což u mě není moc zvykem a jak tak koukám do tabletu, tak se mi tady nahromadilo docela dost jídelních fotek jak ze starého režimu, tak je jich dost i z novéh ; ). Rozhodla jsem se s vámi o fotky podělit a třeba někoho tím inspiruji :).
Tak jdeme na to :)
domácí fitness tiramissu s proteinem a tvarohem :)

 Moje odpoledni svačina v novém režimu: bílky, cherry rajčata, ledový salát a v něm kuřecí šunka a madeland light ;)
 Pohanková kašička s karobem a tvarohem :)
 Oběd v práci: kuřecí prso, brokolice a Racio rýžáky :)
 Výborný sobotní oběd: kuřecí prso, brokolice a žampiony a racio chlebíky
 Nejlepší večeře: zeleninový salát s tuňákem a k tomu racio v bílku s olomouckýma tvarůžkama :)
 Dopolední svačinav práci: omeleta z bílků a v ní ledový salát a kuřecí šunka :)
 Snídaně: nový režim nastal a vajíčko a racio nachystal :)
 Opět stejná a nejlepší večeře: zeleninový salát s tuňákem a Racio v bílku :)
 A zase ty Racio a vejce :)
 Kde se tu vzala tato výborná snídaně?? :D moje cheat snídaně: Špaldová krupice s arašídovým máslem a čokoškou a mňamka ze zdravé výživy :)
 Ovesná kaše s karobem a tvarohem :)
 Ovesná kaše s karobem, tvarohovem a Walden Farms čoko syrupem ;)
 Druhá večeře: výborný banánový proteinový pudink od Musclesportu :)
 Dopolední svačina: pomeranč a vyšlehaný tvaroh s milko jogurtem a flavdrop maple syrup  :)
Dnešní vysokosacharidová snídaně: 80g špaldové krupičky s karobem, perníkovým kořením, tvarohem a flavdrops maple syrupem :)

Doufám, že jsem vás neudělala moc velké chutě a pokud nevíte co zrovna dneska k obědu nebo svačině, tak zkuste něco z mého food inspiration.

Mějte krásný den, Martina :)

2 komentáře: