pátek 28. srpna 2015

Food Inspiration 19 :)

Krásný závěr pracovního týdne,

dlouho jsem nebyla na blogu aktivní, neboť jídlo mám teď každý den dost podobné, ale hlavní je, že si ho užívám a chutná mi.
Ke snídani mám většinou vajíčka+bílky se zeleninou, takže žádné kašičky, ož jsme si z počátku myslela, že bude pro mě těžké, ale je to skvělá změna a baví mě to :). A k obědu a večeři masíčko, to si užívám :).

snídaně: moje vajíčkové rána :)


 snídaně: míchané bílky s jedním vajíčkem se zeleninou a k tomu skořicovo-bílkové pusinky 


snídaně: opět bílky+1 vejce a zeleninka 


 večeře: po dlouhé době jsme večeřeli spolu s přítelem 


 večeře: tak tyhle večeře miluji :) maso, zelenina a olomoucké tvarůžky a rajčatový protlak


 večeře: další nálož masa a zeleniny 


 cheat snídaně: minulou sobotu jsem měla takový cheat day, tak jsem si ho pořádně užila :) Jáhlová kašička vařená v sojovém mléce s kešu, banánem a arašídovým máslem, kakao v sojovém mléce, sušenky a čokoládka :)


večeře: masíčko a zelenina :)


Víc foteček vám dávat dnes nebudu, protože jídla se dost opakují :).
 Mějte krásný den, vaše Martina :)

2 komentáře:

  1. Všechno to vypadá dobře, hlavně teda ten cheat day :D taky jsem teď jeden měla po víc než třech týdnech diety jsem slupla vše na co jsem měla chuť - jak často myslíš, že si je člověk může dovolit? a jak jsi na tom po takových dnech s váhou? mě vyletěla víc než o kilo, tak snad to zas bude brzo pryč :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, je Děkuji moc :). Pokud máš tvrdý režim tak klidně jednou za 14 dni až po 3 týdnech. Podle pocitů, když se budeš cítit unavená a prostě nebudeš myslet na nic jiného než na jídlo tak si ho klidně udělej. Já po chatu mám i o 2 kg více, al eje to jen voda, po 3 dnech se to srovná; )

      Vymazat