úterý 11. srpna 2015

Food Inspiration 18 ;)

Krásné středeční ráno vám všem.
Dnes mám rest Day, ale vstávala jsem dost brzy a přítel šel makat do fitka a tak jsem šla s ním, že si tu dám takový relax. Takže solárko,  kafíčko a teď tu pro vás píšu článek, tentokrát po delší době opět food inspiration.


 Snídaně: ovesná kaše s perníkovým kořením,  skořicí a banánem 


 Večeře: po tréninku nohou a zadku bylo potřeba doplnit sacharidy a tak jsem si udělala pořádnou porci jáhlové kaše Arax


Snídaně: ovesná kaše z vloček Mornflake s perníkovým kořením, skořicí,  banánem a máslem 


Svačina: jáhlová kaše z celých jáhlů s perníkovým kořením, skořicí a máslíčkem 


 Včerejší večeře: zeleninové lečo s bílky a olomouckým tvarůžkem, okurkou, paprikou a trochu rajčatovýho protlaku. Měla jsem včera chuť na vše, tak to takhle dopadlo :)


Snídaně: ovesná kaše z vloček Mornflake s perníkovým kořením, skořicí, cuketou, bílkem, strouhaným tvarohem a Pb2


Večeře: vařená čočka s cibulkou


Snídaně: rýžová kaše vařená z rýže s perníkovým kořením a skořicí 


Snídaně: ovesná kaše s perníkovým kořením, skořicí, cuketou, bílkem, tvarohem a Pb2 


Snídaně: jáhlová kaše z celých jáhlů s perníkovým kořením, skořicí a bílkem 


Celodenní menu: 
1.snídaně: rýžová kaše vařená z rýže s perníkovým kořením a skořicí 
2.svačina: těstovinový salát s tuňákem a zeleninou
3.oběd: jasmínová rýže s rybím filem
4.svačina: těstovinový salát s tuňákem a zeleninou 
5.večeře: pečené brambory+rybí filé a zelenina 



Snídaně: míchaná vajíčka(1vejce+bílky) se zeleninou


Doufám,  že jste se inspirovali třeba na dnešní večeři nebo oběd, popřípadě na zítřejší snídani ;).

Přeji krásný den, vaše Martina :)

2 komentáře:

  1. Paráda, přesně takový blog a inspiraci jsem hledala! Snažím se najet na low-carb stravování a přivedly mě sem tvoje bílkovo-skořicové pusinky :)) Jdu na ně! Jinak se mi moc líbí, že do všeho necpeš hory práškových proteinů a umělých sladidel a jedeš na opravdovém jídle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, děkuji moc a jsem ráda, že se ti můj blog líbí :) sem tam umělé sladidlo také použiju, ale proteinový prášek nepoužívám. Jsem holka a bílkoviny ujím v pohodě na mase a jídle a nemusím to dohánět proteinákem :) ale určitě to nezavrhuju :) ale jídlo je pro mě na 1.místě :)

      Vymazat