úterý 20. října 2015

Co mi dalo pózování :)

Krásné úterní odpoledne,

asi si říkáte, proč jsem dlouho nenapsala nějaký článek..Neříkám, že by nebylo o čem, ale tak nějak nebyl čas, všechno strašně utíkalo a já jsem se sotva zastavila, abych nějaké myšlenky promyslela, utřídila a sepsala.

Kdo sleduje i můj FB, tak ví, že už mám za sebou dvě lekce pózování s úžasnou bikinkou Kačkou Fantovou a dnešní článek bude právě o pózování. Kačka je strašně motivující a energický člověk, hodiny s ní mi neskutečně pomáhají, nejen, že zlepšujeme pózování, chůzi, výraz, ale i psychickou stránku :).

Když jsem jela na první lekci do Kralup, tak jsem cestou přemýšlela, jaké to bude..Čekala jsem, že přijedu, odpózujeme, já zaplatím a konec..
Ale ono to tak nebylo, byla jsem strašně mile překvapená chováním a přístupem Kačky. Kačka na mě čekala před nádražím, vyzvedla mě, pokecali jsme, dali jsme si kafíčko a já už v tu chvíli byla strašně namotivovaná a nemohla jsem se dočkat, až začneme pózovat. Po příjezdu do fitka mě seznámila s jejím úžasným manželem, který nám celou dobu při pózování byl k dispozici, fotil nás, natáčel nás a radil jak to vidí chlapským okem.. Kačky manžel je velký perfekcionalista, takže to bylo výživné a skvělé :). Kačky pózování je neskutečně krásné a přirozené, což se mi moc líbí, není to takové hrané a křečovité.

Nikdy jsem nevěřila, jak může být pózování těžké a náročné. Pózovali jsme přes 2 hodinky a druhý den mě bolelo celé tělo :) Ale ten zážitek byl neskutečný. Ten pocit, že jsem si mohla zapózovat s tak úžasnou bikinkou, jako je Kačka, už jen to mě motivovalo. Po tréninku jsme ještě všechno probrali, řekli si co a jak a jak to na soutěži chodí. Některé informace mě překvapili, ale tak to prostě je :). Takže botky a plavečky nespustím z očí ani na vteřinu :)

Domů jsem přijela plná dojmů a emocí. Ještě ten den jsem si zapózovala apsoň doma před zrcadlem, abych si vše utvrdila a ještě potrénovala. Chudák můj přítel, pořád jsem mu o tom vyprávěla a nemohla jsem přestat vyprávět, kolik toho bylo.

No a v neděli jsem se už nemohla dočkat, až za Kačkou zase pojedu a ukážu ji jak jsem trénovala atd.. :). Tentokrát si semnou udělal výlet i můj přítel, v práci měl volno a tak říkal, že toho využije a dá si tam rovnou trénink, aby měl nějakou změnu :).


Přiznal mi, že se mu moc nechtělo, ale že prý mi chtěl udělat radost. A co vám budu povídat? Nehnul se od nás ani nakrok, hltal každou informaci a byl naprosto unešený a nadšený z přístupu Kačky a Pavla. Takže nakonec trénink odjel, až když jsme končili s pózováním :).
Opět byla skvělá atmosféra a nálada a všichni jsme byli natěšený na práci. Naučila jsem se pořádně a správně chodit, přecházet z pózy do pózy, t-walk... :). Nedělní pózování mi dalo strašně moc, Kačka mi doladila vše co bylo potřeba a ještě mi dodala čistou dávku sebevědomí. S Kačkou to není jen od tom odpózovat, zaplatit a jít. S ní se učím mít na sobě ráda i nedostatky, ne se jen pořád kritizovat, stresovat a hledat na sobě to méně hezké, ale naopak. Mít se ráda taková jaká jsem, mít zdravé sebevědomí a nebýt si nejistá tím co dělám. A to je na tom to nejvíc, co může pro mě udělat. Kačku jsem si moc oblíbila, už teď se těším, až zase zapózujeme a pokecáme :). A nejen já, ale i můj přítel byl nadšený. Celou cestu zpět a ještě včera jsme vše probírali a byli jsme oba namotivovaný a pořád jsme a už se oba těšíme do Kralup, že já si zapózuju s Kačkou a přítel dá trénink s Pavlem :).

Takže, kdo neví s kým trénovat pózování, tak klidně kontaktujte Kačku, je skvělá, umí namotivovat a dostane z vás maximum, jako ze mě v neděli :). Jsem moc šťastná, že se můžu učit právě od Kačky, moc si toho vážím a opravdu děkuji moc za všechno, co pro mě dělá :). Skoro denně si píšeme, já ji točím videa(teda spíš přítel točí videa), ona na ně kouká a píše mi názory, pomáhá mi s vizáží, nehtíkama, jak a co, aby to vypadalo dobře, prostě úžasný servis a to by dělat nemusela, ale je vidět, že ji to baví a naplňuje :).

A když už jsem u toho děkování, tak bych chtěla poděkovat i mému fitku T-CLUB za skvělé podmínky při trénování a za půjčování sálu na pózování kdykoliv chci a dále fitku Diamond Gym v Kralupech také za poskytnutí prostor při pózování :)
Další velké díky patří samozřejmě mému skvělému trenérovi Radkovi Čejkovi za úžasné tréninky a za to, že se můžu pod jeho skvělým vedením připravovat na svoje první závody, které budou už v listopadu, protože bez něj by to nešlo a já si díky němu můžu plnit svoje sny a cíle :).
A nejvíc děkuji svému přítelovi, který to semnou teď nemá moc lehké, ale zvládá to dokonale. Jsme sehraná fitness dvojka a my to prostě zvládneme, ať se děje cokoliv :). Takže makáme, krabičkujeme, podporujeme se a jsem ráda, že mě každé závody bude doprovázet a starat se o mě :). Bez jeho podpory by to šlo hůř, takže můžu být šťastná, že držíme při sobě :)

A samozřejmě děkuji i vám, mým čtenářům za pozitivní zprávy, komentáře atd.. :)

Tak jsem se vám sme vypovídala a je mi strašně krásně a nakonec přidávám nějaké fotečky z pózování :)





Tento životní styl jsem si zamilovala a nedokážu si představit, že bych tím nežila :)

Mějte krásný den, vaše Martina.

2 komentáře:

  1. Parádní článek Martí. Je vidět, že to vážně miluješ a dáváš do toho maximum ;) V listopadu budu moc moc držet palce ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuji, jj miluji to, jinak bych to nemohla delat :)

    OdpovědětVymazat